Kauris
tuskin varovaisena ihmisenä nahkaansa polttaa, mutta päreet saattavat palaa. Ekaksikin aivan liian lähelle hänen rauhaansa saapuu vilttiensä kanssa nuorisojengi, vaikka kauris muutenkin jo piiloutui rannan suurimman kiven taakse. Päreet parkaisevat siinä vaiheessa kun radiosta alkaa pauhata Suomi-iskelmää ja uusinta teknoa. Kauris haluaisi olla "vasten autiota hiekkarantaa", joten hän päättää muuttaa majakanvartijaksi jo ensi kesänä. Näin tapahtuukin. Tällä tavalla käytännöllinen kauris iskee kolme kärpästä yhdellä iskulla; hän saa auringonottorauhan, ammatin ja asunnon.
Soppiipa hyvinniin:):)
www.astro.fi kertoo muidenkin horoskooppisankareiden auringonottotavoista.
Miten kauris käyttäytyy aurinkorannalla
11
1343
Vastaukset
- Kaurisnauris
JOISSAIN asioissa, mutta kun työstä on kysymys, on kauris aina valmis niinkuin partiolainen, tekemään hyppyjä tuntemattomaan. Ja se, jos jokin vaatii energiaa!! Ei niinkään Suomipopin kuunteleminen:)
- The kauriinsarvi
rankalle työlle onkin sitten se autio hiekkaranta:)
- kiintoisaa
kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa
- Vanha Kauris
toistat itseäsi - oletko itse huomannut ongelmasi ;=)
Harjoituksen puute vai sanavaraston vähyyskö syynä? - lolzorro
Vanha Kauris kirjoitti:
toistat itseäsi - oletko itse huomannut ongelmasi ;=)
Harjoituksen puute vai sanavaraston vähyyskö syynä?Syynä on kiinostuksen puute. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL.
- Vanha Kauris
lolzorro kirjoitti:
Syynä on kiinostuksen puute. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL.
ja vieläpä erittäin rajoittunut ;=)
Mutta jospa lähtisit etsimään kiinnostavampia sivustoja - ehkäpä jokin niistä alkaa LOL - alulla - toivotaan niin!
Zorro oli muuten herrasmies ja heikkojen puolustaja! - lolzorro
Vanha Kauris kirjoitti:
ja vieläpä erittäin rajoittunut ;=)
Mutta jospa lähtisit etsimään kiinnostavampia sivustoja - ehkäpä jokin niistä alkaa LOL - alulla - toivotaan niin!
Zorro oli muuten herrasmies ja heikkojen puolustaja!En ole mitää huomannu :D eikä oo ongelma. en jaksa hakee.
Lolzorro = lolzor Zorro. Sanaleikki lol. - lolzorro
lolzorro kirjoitti:
En ole mitää huomannu :D eikä oo ongelma. en jaksa hakee.
Lolzorro = lolzor Zorro. Sanaleikki lol.minä puolustan vain itteeni ;D mutta olen herrasmies ainaci sängys
- Vanha Kauris
lolzorro kirjoitti:
minä puolustan vain itteeni ;D mutta olen herrasmies ainaci sängys
Ja muistakin, että lupasit olla herrasmies - kai muuten olet Kauris -merkiltäsi ;=)
Pärjäilehän! - of love
lolzorro kirjoitti:
Syynä on kiinostuksen puute. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL.
sinullekin ;))
- tuntia
aurinkorannalla joukkogrillaamossa ja meikäkaurista alkaa ahistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717