Miten kauris käyttäytyy aurinkorannalla

????

Kauris
tuskin varovaisena ihmisenä nahkaansa polttaa, mutta päreet saattavat palaa. Ekaksikin aivan liian lähelle hänen rauhaansa saapuu vilttiensä kanssa nuorisojengi, vaikka kauris muutenkin jo piiloutui rannan suurimman kiven taakse. Päreet parkaisevat siinä vaiheessa kun radiosta alkaa pauhata Suomi-iskelmää ja uusinta teknoa. Kauris haluaisi olla "vasten autiota hiekkarantaa", joten hän päättää muuttaa majakanvartijaksi jo ensi kesänä. Näin tapahtuukin. Tällä tavalla käytännöllinen kauris iskee kolme kärpästä yhdellä iskulla; hän saa auringonottorauhan, ammatin ja asunnon.

Soppiipa hyvinniin:):)
www.astro.fi kertoo muidenkin horoskooppisankareiden auringonottotavoista.

11

1343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaurisnauris

JOISSAIN asioissa, mutta kun työstä on kysymys, on kauris aina valmis niinkuin partiolainen, tekemään hyppyjä tuntemattomaan. Ja se, jos jokin vaatii energiaa!! Ei niinkään Suomipopin kuunteleminen:)

• The kauriinsarvi

rankalle työlle onkin sitten se autio hiekkaranta:)

• kiintoisaa

kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa

• Vanha Kauris

toistat itseäsi - oletko itse huomannut ongelmasi ;=)

Harjoituksen puute vai sanavaraston vähyyskö syynä?

• lolzorro
        Vanha Kauris kirjoitti:

toistat itseäsi - oletko itse huomannut ongelmasi ;=)

Harjoituksen puute vai sanavaraston vähyyskö syynä?

Syynä on kiinostuksen puute. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL.

• Vanha Kauris
        lolzorro kirjoitti:

Syynä on kiinostuksen puute. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL.

ja vieläpä erittäin rajoittunut ;=)

Mutta jospa lähtisit etsimään kiinnostavampia sivustoja - ehkäpä jokin niistä alkaa LOL - alulla - toivotaan niin!

Zorro oli muuten herrasmies ja heikkojen puolustaja!

• lolzorro
        Vanha Kauris kirjoitti:

ja vieläpä erittäin rajoittunut ;=)

Mutta jospa lähtisit etsimään kiinnostavampia sivustoja - ehkäpä jokin niistä alkaa LOL - alulla - toivotaan niin!

Zorro oli muuten herrasmies ja heikkojen puolustaja!

En ole mitää huomannu :D eikä oo ongelma. en jaksa hakee.

Lolzorro = lolzor Zorro. Sanaleikki lol.

• lolzorro
        lolzorro kirjoitti:

En ole mitää huomannu :D eikä oo ongelma. en jaksa hakee.

Lolzorro = lolzor Zorro. Sanaleikki lol.

minä puolustan vain itteeni ;D mutta olen herrasmies ainaci sängys

• Vanha Kauris
        lolzorro kirjoitti:

minä puolustan vain itteeni ;D mutta olen herrasmies ainaci sängys

Ja muistakin, että lupasit olla herrasmies - kai muuten olet Kauris -merkiltäsi ;=)

Pärjäilehän!

• of love
        lolzorro kirjoitti:

sinullekin ;))

• tuntia

aurinkorannalla joukkogrillaamossa ja meikäkaurista alkaa ahistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe