Cotonin omistajat!

turkki lyhyeksi?

Minulla on coton-poika ja olen harkinnut sen turkin leikkauttamista kokonaan lyhyeksi.Eli nyt kyselen miten se kannattaisi leikata? Voisiko sen itse leikata koneella? Vai kannattaako mennä ihan trimmaukseen ammattilaiselle?
Kiitos neuvoista!

3

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tappelituu

Syksyn ja talven kurakelit saivat minut viime viikolla leikkaamaan cotonimme turkin lyhyeksi.Olen todella aloittelija, eikä jälki ole kovinkaan nätti.Ajelin koneella osan ja osan leikkasin.Vähän harmittaa, mutta onneksi turkki kasvaa takaisin...Koira on muuten ihan erinäköinen, aika hauska!Täytyypä yrittää tasoitella vielä vähän, niin ehkä siitä hyvä tulee...

• piituli

Minulla on kaksirotuinen cotton (sheltti) ja leikkaan turkin lyhyeksi..paljon helpompi hoitaa ja koira näyttää vieläkin pennulta vaikka on 2.5 vuotias.. ja kun usein leikkaa, niin kokemus karttuu ja jälki on siten parempaa.. ja tosiaan turkki kyllä kasvaa...

• Mkat
        piituli kirjoitti:

Minulla on kaksirotuinen cotton (sheltti) ja leikkaan turkin lyhyeksi..paljon helpompi hoitaa ja koira näyttää vieläkin pennulta vaikka on 2.5 vuotias.. ja kun usein leikkaa, niin kokemus karttuu ja jälki on siten parempaa.. ja tosiaan turkki kyllä kasvaa...

Minua kiinnostaisi kuulla cotton-sheltti sekoituksesta! Lähteekö karvaa kuten sheltistä vai onko enemmän cottonin turkki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe