Moikka!
Epäilen vastauksia tulevan, mutta kokeilen silti onneani, josko joku uusi ihminen olisi tämän palstan löytänyt. Suunnitelmissa siis kultahietikolle Bonita -hotelliin. Kiinnostaisi erityisesi millainen aamupala on, millainen allasalue ja muutenkin. Onko siisti ja millaset huoneet on ja kuuluuko melua pahasti huoneisiin? Kaikki tieto hotellista on tervetullutta :)
Kiitos:>
hotelli Bonita
3
1041
Vastaukset
Hei!
Hotelli oli siisti ja lähellä rantaa.
Siinä plussat.
Miinuksena saksalaisten nuorten paljous. Olimme ylimmässä kerroksessa ja välillä meteli oli aikamoista kun saksalaiset lähtivät tai tulivat baarikierrokselta.
Aamiainen oli tyypillinen bulgarialainen. Makkaraa, juustoa, paistettua munaa.. hedelmiä leipää ja kahvia.
Allasalue...
kolmannen päivän jälkeen kun saksalaiset heittelivät parvekkeelta roskat altaaseen ja heittivät sinne myös jostain löytämänsä aurinkovarjon. Kaveri alhaalla heitteli kaikki aurinkotuolit altaaseen ja lopuksi niin altaan vieressä olleet kuin parvekkeella olijat virtsasivat altaaseen.. Että sellaisia saksalaisia...
Muuten hotelli oli ihan kivalla paikalla ja siisti.
Itse menen seuraavalla kerralla Perlaan.- 123
Bonita ei ole paras valinta, mutta se on huokea. Rannan läheisyys on suuri etu, voi mennä uikkareissa rannalle. Muuten se sijaitsee keskellä vilkkainta risteystä rannan "bilepäässä". Aamiainen OK, sillä selviää aika pitkälle. Meillä oli myös päivällinen, se oli vähän vaatimattomampi kuin mihin olen sielläpäin tottunut. Huoneet pienet, saklaisuoret möykää. henkilökunta ystävällistä. Koska Bonita oli niin lähellä rantaa, ei tarvinut katsastaa edes allasosastoa:)
- ...
123 kirjoitti:
Bonita ei ole paras valinta, mutta se on huokea. Rannan läheisyys on suuri etu, voi mennä uikkareissa rannalle. Muuten se sijaitsee keskellä vilkkainta risteystä rannan "bilepäässä". Aamiainen OK, sillä selviää aika pitkälle. Meillä oli myös päivällinen, se oli vähän vaatimattomampi kuin mihin olen sielläpäin tottunut. Huoneet pienet, saklaisuoret möykää. henkilökunta ystävällistä. Koska Bonita oli niin lähellä rantaa, ei tarvinut katsastaa edes allasosastoa:)
Olin itse bonitassa viime kesänä. Kuten aikaisemminkin sanottiin, hotelli on hyvällä paikalla. Saksalaisia kyllä on todella paljon, eivätkä osaa käyttäytyä.. Ei niistä kylläkään paljoa haittaa ollut. Aamupala ei ollut mitenkään erikoinen, ihan hyvä kuitenkin. Allas oli todella pieni ja tupaten täynnä. itse kavereideni kanssa päätimme mennä aina suosiolla rannalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124