Muuttuneen elämän tilanteen takia annetaan kaksi sympaattista n. 15-v punakorvakilpikonnaa hyvään kotiin. Itse olen aikoinaan pelastanut kilpparit huonosta kodista. Toivottavasti kilpparit löytäisivät nyt uuden hyvän huoltajan.
Mahdollista, mutta ei pakollista, ostaa myös 450 litran akvaario jalustalla, loisteputkivalaisin, pumppu ja kiviä yhteishintaan 150 euroa.
Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä 050 5260222.
-Sara-
Helsinki
Annetaan 2 punakorvaa ja myydään 450 l akvaario
4
841
Vastaukset
- Puikula-pulla
Itse en ole kiinnostunut kilpikonnista mutta on olemassa sellainen lehti kuin keltainen pörssi, sieltä voi löytää ilmoituksia eläimistä ja sieltä voi myös ostaa eläimiä sekä myydä eläimiä. Suosittelen ostamista ,ostin oman kilpikonnani sieltä ja toin sen hyvään kotiin. suosittelen keltasen pörssin ostoa
- Sara
Kiitos vinkistä Keltaisesta pörssistä. Laitoin sinnekin ilmoituksen ja seurailen ilmoituksia.
Vielä ei ole kilppareille löytynyt uutta kotia. Kohta meillä muutto edessä, joten kiirettä alkaa jo olla.
- merytiikeri
oletko jo saanut konnille kodin?
- Sara
Kilpparit löysivät jo uuden hyvän kodin. Myös akvaario on myyty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259