No niin päivä tuli taas istuttua sairaalassa - ja jos mitään muuta tämä syöpä ei ole kasvattanut niin kärsivällisyyttä:)
Mielessä moesti vedin hermosavuja kun ajat oli myöhässä ja mikään tai kukaan ei liikkunut mihkään... :))))
No kuitenkin, 30x tuli grillausta
Henkisesti olin valmistautunut 25x mutta kyllähän se tuokin menee..
Muotti tehtiin ja viipalekuva kädestä otettiin. Sekä parit putelit verta.
Tatuointia en vielä saanut, mutta tussin sain mukaan että piirtelen merkkejä aikanikuluksi että eivät lähe ihosta pois.:)
Ensi maanantaina otetaan se kakkoskuva ja tatuoidaan ja tiistaina aloitetaan grillaus.
Ja raspi, minulle annettiin 1 kone:))
Voin kertoa joka kerta terveisiä ja vaikka silitellä sitä:)
Tulipa käytyä eilen:)
2
594
Vastaukset
- Ira¤
no siitä se lähtee homma käyntiin.Minä laitoin itselle aamukamman josta yliviivasin jokaisen
hoidossa käynnin,puoleenväliin kun pääsi niin
loppu meni leikiten.Sädehoidot ovat paljon helpommat
kun ei tule sivuoireita. - Raspikurkku
Siitä se lähtee ! Ykköskone oli toimintavarma vehje. Hajosi vain pari kertaa koko aikana ja silloinkin vaan pikkuhetkeksi kun kolmoskone tuntui olevan melkein päivittäin hajalla, joskus niin pahasti että sen päivän hoidot peruttiin. Yhdellekin tutulle soitettiin kun oli jo matkalla että voitte kääntyä takaisin ei tule mitään hommasta tänään. Tuota odottelua sitten riittää, siitä pitää VR:kin huolen omalta osaltaan :-)(jos aiot junalla kulkea). Siinä Oulun asemaa vastapäätä on hyviä etnisiä ravintoloita (oli ainakin silloin) jossa on kohtuuhintaisia lounaita. Kävin niissä aina syömässä kun koko ajan odotin milloin nieleminen vaikeutuu eikä pysty kiinteää ravintoa enää syömään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748