Ajelin tampereen seudulla ja vähän välii Tompasta kuului kuin kirkonkellon kalkatus,mikä ihmeen tarkoitus sillä on? (tuskin se osaa ilmoittaa kuolonkolareiden kohdat,nauraa).
Ja samoin se ilmoittaa turhaan ykköstien vanhat kameratolpat molempiin suuntiin ,vaikka ne ovat jo vuosi sitten poistettu Muurala-Turku väliltä.
-Ja siihen poliisiauton kahteen ulvahdukseenkin alkaa jo kyllästymään,onkohan ne nopeusrajoitusten ylityksiä?
-Säädöissäkö vikaa?
TomTom Go äänähdykset?
4
740
Vastaukset
- vikaa
Ei ne tolppatiedot itsekseen sieltä navigaattorista poistu. Se täytyy päivittää netistä. Samoin ulvahdukset ja äännähdykset on sinne itse asetettu joten itse ne myös täytyy asetuksista muuttaa. Suosittelen ohjekirjan lukemista.
voi niillä Tompan omilla kameroilla heittää vaikka kuikkaa.
Konttisen Markon ylläpitämillä sivuilla http://tomtompoi.1g.fi/ on paljon paremmin ajan tasalla oleva kanta. Itse ilmoitin Turku-Salo väliltä poistuneet tolpat. Joku muu oli jo ehtinyt ilmoittamaan Salo-Muurla (ei siis Muurala!) välin poistuneet tolpat Markolle jo aikaisemmin.
- -Pasuunat
No ei vaan. Varotusäänet on jäännynä päälle eri poi kohteille. Oma tomppani esim pimputtaa ennen kameratolppia ja ennen tasoristeyksiä. Ihan itse noi saa päälle ja pois.
- ...........
Jos haluat varoituksen näkyvän, mutta ilman ääntä niin nimeä äänitiedosto latauksen jälkeen haluamallesi Poi-tiedostolle. TomTom.iin varoitus ääniä saa lisää täältä. Lataa hiljaisuus ja vaihda nimi haluamallesi kohteelle niin kohde näkyy navin näytössä ilman ääniä.
http://www.amg-lahti.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1817614Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2661854- 681299
- 721223
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641197- 571188
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau71124Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931112Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511095- 361046