Millaisia yökerhoja ja baareja on miamissa? Onko meno kuinka villiä, että tietää varautua? Maksaako paljon sisälle ja paljonko juomat maksavat? Kertokaa hyviä paikkoja, joissa kannattaa miami beachillä käydä ottamassa muutama. Mieluiten tietysti edullisemmasta, mutta silti tasokkaasta päästä olevia.
Biletys
ja baarit
1
753
Vastaukset
- night_star
No Club Mansion:han on kai tasokkain,Mimivice leffan alustakin tuttu paikka, tosin pe. la. on turha yrittää sisään. Muutenkin aika nihkeetä. Itse olin torstaina, suosittelen. Sisään $20 ja juomatkin ovat aika kipukynnyksen sisällä. Menoa paha kuvailla, näet sitten. OceanDrivellä on sitten kaikenlaista kuppilaa, tropical bar on ihan jees, ei tosin mikän yökerho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897