Lapsena äiti lausui joka ilta rukouksen nukkumaan mennessä.
Itse päätin 16kk ikäisenä kaujauttaa pinnasängystä oman rukouksen; LAKAT JEETUT! Tiunaa meitä, eläkä helätä eläkä häilitte meitä! AAME!
Äitini purskahti tietenkin hersyvään nauruun. jolloin kuului pinna sängystä; OO HILIJAA!
Iltarukous!
1
837
Vastaukset
- Äidin oma Mikael
Joka oli noin muutamanvuoden ikäinen kun istuimme linja-autossa ja yhtäkkiä tuli tilanne että kuljettaja joutui tekemään äkkijarrutuksen ja tietäähän sen että säikähtihän siinä useampikin. Mutta pienipoikani vaikka hän seisoi siinä penkillä, niin ei ollut moksiskaan vaan seisoi hyvin vakaasti pitäen kättään olkapäälläni ja taputtaen samalla pienelläkädellään ja sanoi kuuluvalla äänellä "Älä pelkää äiti, minä olen sinun kanssasi" Ja kyllä siinä poika sai lämpimiä hymyileviä katseitä, niin äidiltä kuin muilta matkustajilta. Että onhan se ihanaa kun on omasta takaa rakas Mikael:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803