Onko kellään kokemusta, miten sopii yhteen jne, kertokaa kaikki mahdollinen kiitos :)
Kauris (N) ja kala (M) kokemuksia??
8
1150
Vastaukset
- tottakai
Keksi jo jotain muuta vaihteeksi.
- kauris N
sinulle tiedoksi, on ensimmäinen kysymys jonka tänne laitan, joten jos ei huvita toisten kysymyksiä katsoa, niin kannattaa vierailla toisilla sivuilla.
- kauriinkoipi
kauris N kirjoitti:
sinulle tiedoksi, on ensimmäinen kysymys jonka tänne laitan, joten jos ei huvita toisten kysymyksiä katsoa, niin kannattaa vierailla toisilla sivuilla.
Joillakin tyypeillä on aina niin kamalaa, että ne yrittää latistaa muitakin. Mutta eihän ne siinä onnistu, mehän vaan innostutaan siitä lisää:D
- kauris nainen
kauriinkoipi kirjoitti:
Joillakin tyypeillä on aina niin kamalaa, että ne yrittää latistaa muitakin. Mutta eihän ne siinä onnistu, mehän vaan innostutaan siitä lisää:D
niinpä, kun heillä ei ole omaa elämää, niin pakko tunkea nokkaa kaikkialle, siinäpähän sitten aikaansa tappavat. :)
- kaurisWoman
ihanteellinen yhdistelmä, JOS kala ei pulikoi kaikissa nesteissä:)
- kaaauuuris
Herkkä, tunteellinen kalat on miun makkuuni! Luettais runoja takkatulen ääressä ja laulettais karaokea. Kaloista löytyisi juuri se herkkyys, jota kauris kaipaa. Onko myös venus kaloissa? Vai onko vain kala venuksessa?
- voitaisiin ruveta
myymään mielikuvitusmatkoja venukseen tunteella ja sydämellä. Oih, rakas oma kalamies, älä jätä minua rannalle, soudellaan yhdessä onnen satamaan:D
- kauris nainen
Kiitos paljon vastauksista, olen joskus seurustellut kalan kanssa, Ja hän oli niin huomaavainen jne, tuohon sinun kysymykseesi en osaa valitettavasti vastata, en ole niin perillä horoskoopeista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717