Levy tuli!

zarathustra'90

Tänään levy saapui postiin ja juuri kuuntelin levyn läpi. Jotenkin sekavat fiilikset näin kertakuuntelun jälkeen.. En ole aivan varma olisinko odottanut jotain suurempaa.. Hyviä biisejä kyllä heti voi nimetä, esim. kuka puhuu on huippu. Noin puolessa välissä levyä kappaleisiin alkaa ilmestyä aika erikoisia muutoksia ja tempon muutoksia jotka vaativat varmasti kuuntelua, jotta pääsee kärryille. Pitää kuunnella levyä lisää, sitä se vaatii. Sanoitukset ovat mielenkiintoisia, totta kai onhan se Ismo. Olikohan muuten päästänkö irti miksattu uudelleen; kuulosti saundit vähän erilaisilta? Muutenkin aika ismoalankolaisia biisejä, kyllä se osaa! Hyvä levy! Hyvä ja erikoinen.

2

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumpelo

Mutta siinähän se vitsi onkin, että saa/pitää kuunnella todella moneen kertaan ennenkuin biisit alkaa aukeemaan. Ei helppoo - mut hienoo!

• schitzo kombinaat

Siis tänään sain ostaneeksi Blancon, ja kolmisen kertaa levyn kuunneltuani tuli fiilis, että I.A. Teho ovat saaneet aikaiseksi vahvan, tunnelmallisen sekä vaikeahkonkin levyn. Kahden lahjakkaan jäbän orkesteri toimii kyllä uskomattoman väkevästi. Ja ilmeisesti myös levy-yhtiön vaihtaminen on ollut oikea veto. Taas askel kohti jotakin. Jotenkin nuo kaksi edellistä Säätiön levyä ovat jääneet ainakin minulle hieman etäisiksi, ehkä olivat ikäänkuin ihan vaan tavallisia rokkilättyjä, yksittäisiä huippuhetkiä tosin unohtamatta. Uusi levyä antaa ensikuulemalta arvokkaasti jalostuneen Siekkari-tunnelman.
      Odottelen innolla kevättä ja 13.4. iltaa Carelia salissa Joensuussa. Piiitkästä aikaa tulee lähdettyä kuuntelemaan ja katsomaan ja kokemaan ylipäätään jotain elävää musaa, ja mikä parasta kyseessä on Alanko Teholla, jes.
      Hyvää kevään alkua kaikille ihmisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8043
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3717
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe