koskaan jäävuoreen?..hehee vitsi vitsi:)..
..siis törmänneet ennakkoluuloihin tai itse siihen langenneena osallistunut?
Kysymys on huumorista ja kyseessä on nyt nainen.
Olen miettinyt tätä huumorin olemusta ja tullut siihen lopputulokseen,että miehille huumori on sallitumpaa kuin naiselle.
En puhu käytännön kokemuksesta vaan palstailusta se erottakoot asiat toisistansa.
Kerro sinä ihminen (
Oletteko törmänneet..
18
968
Vastaukset
- mardell
Kerro ihmeessä kuinka tulit siihen loppupäätelmään ?
- mardell
tintti.kotivintti kirjoitti:
miksi tulit sitä kysymään?
kuvittelin sinun pystyvän perustelemaan kantasi
mardell kirjoitti:
kuvittelin sinun pystyvän perustelemaan kantasi
oman päätelmäni pohjalta.
En luvannut perustella.- mardell
oman päätelmäni pohjalta.
En luvannut perustella.tuollaiset heitot jäävätkin perustelematta, joten et poikkea tavanomaisesta.
mardell kirjoitti:
tuollaiset heitot jäävätkin perustelematta, joten et poikkea tavanomaisesta.
minä ja kaikki muutkin naiset hihittelevät miesten heitoille,mutta missä naisten heittojen hihittelijät ja ymmärtäjät.
Kaipaan naisnäkokulmaa...- minä en
minä ja kaikki muutkin naiset hihittelevät miesten heitoille,mutta missä naisten heittojen hihittelijät ja ymmärtäjät.
Kaipaan naisnäkokulmaa...edellisen heittoja, enkä vaikutteita muussa kuin siinä tapauksessa, että hän otti itseensä.
- Ledzeppele
En usko! Ei ole sallitumpaa! Huumori siis...miehille. Humoristinen väite! Väitän että naiset ovat humoristisempia! Tai ainakin naurettavimpia... :-D
- Ledzeppele
Naurattavampia :D:D:D
nyt.
Night in peace.:)- Masse setä
Heh heh. Itse asiassa tosi vaikea.
Olenkin juuri aloittamassa kiropraktiikkaani valtion varoin. Ensimmäiseksi ajattelin laittaa pystyyn odotushuoneen, jossa 30 - 40 asiakasta voi viihtyä vaikka koko päivän ja mahdollisesti jopa yöpyä siellä.
Yön jälkeen voi sitten kysyä porukalta, että kuka tarvitsee vielä hoitoa ja ohjata ne sitten ammattilaisille.
Sen takia onkin tärkeää saada valtiolta apuraha, että työhuoneen seinille voidaan laittaa esimerkiksi arvokkaita tauluja. Suomalaista taidetta ei kukaan toistaiseksi ole viitsinyt väärentää kovin aktiivisesti.
Taistelevat sähköyhtiötkin on jo maalaattu voittoa hamuaviksi yhtiöiksi, mutta tilannehan ei ole tämä. Kyseisissä paikoissahan ollaan nimen omaan ajattelemassa asiakasta kaikin markkinavoimien sallimien puitteiden rajoissa.
Heti, kun potilas-sana on saatu kitkettyä suomen kielestä ja tilalle on saatu asiakas, niin ajatuksensiirto on ainoa oikea ilmaisu- ja sähköyhtiöissäkin voidaan virallisesti alkaa käyttää maksiakas-termiä.saat mut ajattelemaan kahdella lailla;)
Oikeastaan haluan olla potilas niin kauan kuin jalat on amputoitu,mutta annas olla kun ne ovat parantuneet.
Lenkkaan vaikka tyngillä puolustamaan oikeuksiani ja huutelemaan perään,että mihis mun "europenniset" ovat menneet,vaikka niitä on nyhdetty etukäteen jo likimain koko elämän:))- Masse setä
saat mut ajattelemaan kahdella lailla;)
Oikeastaan haluan olla potilas niin kauan kuin jalat on amputoitu,mutta annas olla kun ne ovat parantuneet.
Lenkkaan vaikka tyngillä puolustamaan oikeuksiani ja huutelemaan perään,että mihis mun "europenniset" ovat menneet,vaikka niitä on nyhdetty etukäteen jo likimain koko elämän:))Osuit asian ytimeen. Siis siihen, jota ei voi ajatella kahdella jalalla.
Luku kolme edustaa matematiikassa pysyvyyttä. Kolmio on maailman kestävin rakenne. Kaikki kantava on rakennet kolmioiden varaan. Sillat, nosturit ym.
- gitta5
Kyllä voin sanoa :)))))))))))))))jus nyt..täällä on lunta muille jakaa ........:)
jos mies sanoo ilkeästi se on vain "huumoria" mutta jos nainen sanoo samat sanat, se onkin ittuilua. ;)
- Tuossa
Noin edes väitetty.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768