Olen ostamassa Volkswagen Poloa vm. 1996 1.4l. Poloinen on kuitenkin taivaltanut teitä jo 240k edestä.
Tiedustelenkin nyt teiltä, arvon VW-tietäjät, että miten tuon ikäluokan ja ko. malliston tekniikka on yleensä kestänyt tuosta merkkipaalusta eteenpäin?
Kuluvia osia varten on tietysti varattava oma budjettinsa, mutta koko uutta kiuasta tahi vaihdelaatikkoa en haluaisi investoida moisen päälle.
Janoan siis infoa, arvon kanssakeskustelijat! Kaikki palaute tuon sarjan Poloista on enemmän kuin tervetullutta.
Reppana Polo -96 vai miten on?
2
478
Vastaukset
- jätä väliin
En ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin.
Mittarissa 180tkm ja kokolailla kaikki osat ovat joutuneet vaihtoon viimeisen 30tkm:n aikana.
Huoltokulut >1000€ vuodessa.
Jarrut, iskarit, vetonivelet, ohjausvaihteet, moottorin tiivisteet, jakohihna, vesipumppu, syyläri, pyörän laakerit, pakoputki, akku, lukot jumittaa talvisin, lämpöpuhallin rikki, mittariston valot rikki jne... aina sitä kuvittelee huollon jälkeen että nyt vihdoin on kaikki kunnossa, mutta sitten ilmaantuu taas joku uusi vika. Kiuas ei ole -vielä- posahtanut ja lootakin toimii, vaikkakin värisee jo epäilyttävästi.
Ilmeisesti nämä espanjan poloiset on tehty halvimman kautta. Tosin pellit kyllä kestää
ja jos tykkää autoa korjata niin sittenhän tämä on löytö ;-)
Alle 10t€:lla ei saa kuin ongelmia.- entinen poloilija
Minä tympäännyin vuodessa.. Melkein joka kuukausi hajosi jotain. Vesipumppu,puola, termostaattikotelo murtui (meinasi keittää) startti..
Toista volkkaria ei ikään tule sain sen verran tarpeeksi polosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207