♥
minun tehtäväni
on huomata milloin
joku on huonosti
"et voi auttaa, kun sinulla ei ole koulutusta"
toinen tiuskii
ja toinen yrittää
löytää sen taustalla
piilevän syyn
lopuksi
kärsivällisyys
palkitaan
"minulla on nyt hyvä olla"
olen onnellinen
vielä riitti
pelkkä rakkaus
ilman koulutusta
♥
äitikoulu
6
414
Vastaukset
"Sori, sä et tiedä tiedä tästä mitään!?#%&?"#
Käännyn pois, en ehdi kauaskaan, kun kuuluu: voisitko auttaa, kun mä en tiedä.
Palaan takaisin ja hymyilen, äitien hommat alkavat taas, ilman koulutusta"
Jumaleisson, tästä pidin:)))))))- padme_amidala
täällä oli noita äitirunoja, niin uskaltauduin laittamaan tämän omanikin tänne. Useamman tunnin vääntämisen lopputulos tuntui niin ihanalta. Äitien hommat jatkuu ja jatkuu... ei taida loppua koskaan.
- Mysteriet
Juuh... niin tuttua *huokaa*
Tää oli samalla kertaa riipaiseva ja hauska!
Mitäs siihen sanot?- padme_amidala
aloin itsekin nähdä siinä koomisia piirteitä. mistä se heppu keksikin vedota koulutukseen.
Mikäs se olikaan se elämän suola..
Mukavaa maanantainjatkoa sinulle : )
- *MURUKULTA*
Mielialat tulee ja menee.....juuh!
Mutta rakkus....se riitää, kun sitä riittää! :D
Pöinsss,,,Muru loikkaa tiistaihin! :)- padme_amidala
ja rakkaushuoliakin riittää jo nuoresta pitäen. Neuvoa ei voi, kun jokaisen on rämmittävä suonsa ihan itse (ainakin mun mielestä). Myötätuntoa ja lohdutusta on annettava, vaikka niitä tartteisi välillä kovasti itsekin *huokaus*...
Aurinko sentään paistaa, jos nyt jotakin hyvää tästä lohikäärmepäivästä keksisi sanoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.812727- 651072
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.199911Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa85856Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau4845- 34840
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39839- 52816
- 43805
- 41788