unelmien häämatka..

onnellinen vaimo

missäs päin muut onnelliset tuoreet avioparit olette häämatkalla käyneet?

meille ihanat kaasot ja bestmanit antoivat meille lahjakortin sc luxury holidaysin matkalle, kun tiesivät että jenkeissä haluaisimme käydä :) kiitos heille kovasti.

lento lähti pari päivää häiden jälkeen, ja muutama viekko malibussa vierähti. täytyy kyllä sanoa että aivan mahtava paikka, niin ihania ihmisiä, rantoja , romanttisia auringonlaskuja ja kaikkea! huvilakin missä yövyimme oli aivan upea.. päivän päätteeksi oli ihana köllähtää mieheni kanssa makuuhuoneen poreammeeseen ja kynttilä meri ympärillä.. :)

paljon jäi muistoja matkasta. mieheni jo suunnitelikin että lähdetään samaan paikkaan uudelleen juhlimaan vuoden päästä ensimmäistä hääpäiväämme .

kommentoikaa omia häämatka kokemuksia :)

5

2580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta...........

hyvä että viihdyitte. Kaikilla ei tietysti ole taloudellisia mahdollisuuksia tuollaiseen luxuslomaan.

• onnellinen vaimo

häämatka tehdään vain kerran elämässä :)

ja osissa sai maksaa ;)

ja kaasoille ja bestmaneillehän voi vinkata tosta lahjakortistakin niin ei tarvi itse kaikkea maksaa niinkuin meidän tapauksessa:)

• kiinni
        onnellinen vaimo kirjoitti:

häämatka tehdään vain kerran elämässä :)

ja osissa sai maksaa ;)

ja kaasoille ja bestmaneillehän voi vinkata tosta lahjakortistakin niin ei tarvi itse kaikkea maksaa niinkuin meidän tapauksessa:)

lomaosakekauppiaat! Ettäs kehtaattekin tunkeutua joka läpeen älyttömillä mainoksillanne! Hävetkää!"!!
        sanailee 27 x Pattiksella...

• onnellinen vaimo
        kiinni kirjoitti:

lomaosakekauppiaat! Ettäs kehtaattekin tunkeutua joka läpeen älyttömillä mainoksillanne! Hävetkää!"!!

nyt en oikein ymmärtänyt, siis koska olen käynyt häämatkalla olen lomaosake kauppias ? ?

kyseinen viesti ei ollut mainos. olen pahoillani jos sinä tai joku muu siitä sellaisen kuvan sai. mainostaminen on sitäpaitsi kiellettyä tällä sivustolla, eikä minulla ole kyseisen matkan mainostamiseen edes lupaa.

• Kyseisestä lomasta kiinnost...
        kiinni kirjoitti:

Voisitko selventää hieman, ja kertoa missä kohtaa tuolla sivustolla on yhtään mitään joka viittaisi siihen, että kyseessä on lomaosakekauppa?

Minusta nuo myyvät aivan selkeitä kahden viikon (vähintään) lomamatkoja. Siis yksittäisiä sellaisia. Ostat ja maksat yhden matkan kerrallaan, ihan kuin mistä hyvänsä muusta matkatoimistosta. Eikö lomaosake ole jotain ihan muuta?

Minusta tuo vaikuttaa todella kiinnostavalta, ja kuulisin mielelläni lisää ihmisten kokemuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe