Ostaja ei rekisteröinyt...

Joo nyt kävi niin että kun myin tarpeettoman kakkosautoni pois ja vaikka paperit allekirjoitettiin ja päivämäärät jne.. niin ostaja ei ole rekisteröinyt autoa vieläkään vaikka kaupasta on jo 3 viikkoa aikaa. Ongelmana tässä on se että en kerennyt katsoa hänen nimeään ja paikkakuntaa kun hän ne kiireessään ne kirjoitti rekisteri-ilmoitukseen ja kiire olikin jo pois. Niin tässä on nyt se ongelma että mulla ei ole mitään hajua missä tämä auto on tällä hetkellä. Mitä tässä nyt voi tehdä? Kellään muulla samoja kokemuksia?

6

1805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakea uudet paperit

Ja laittaa se seisontaan.

Mutta et kai sitä autoa koeajettavaksi antanut ilman ajokortin näyttämistä.

Siinähän ne tiedotkin ovat jollei kaveri aja ja suku osta sitä.

No kerranhan se pitää kokea kun ei muuten opi ja pysäköintisakot on muuten kivoja kun niitä rupeaa tulee karhuttavaksi silloin olisi sille vanhanaikaiselle luovarille todellista käyttöä.

Helppoa kun täyttelee sen luovarin omalta osaltaan valmiiksi että ostajan tiedot uupuvat ja päivämäärä, todistajineen niin ei todellakaan hidasta sitä kaupankäyntiä sanottavasti.

• Automiekkonen

Että kuka vielä tänä päivänä tekee autokauppoja ilman että tarkastaa ostajan (ja toki myös myyjän) henkilöllisyyden, eli molemmin puolin avointa pitää olla.

• kiirus voi olla kuin
        Automiekkonen kirjoitti:

Että kuka vielä tänä päivänä tekee autokauppoja ilman että tarkastaa ostajan (ja toki myös myyjän) henkilöllisyyden, eli molemmin puolin avointa pitää olla.

Töistä kotia päin.

• uusi ote ja ilm.osa

jos et niitä saa on uusi jo rek. auton eteenpäin jolloin murheesi poistuu. Jos taasen ne saat ilmoita auto varastetuksi sen jälkeen.

• Nimetön

tekemään myynti-ilmoitus hopi hopi, Kato vaiks Hietaniemestä nimi

• Joo monimutkaisempi juttu näyttää tulevan tästä auton myynnistä. Yritin ottaa tänään vakuutusyhtiöstä selville tilannetta kun sain sieltä kirjeen jossa ilmoitettiin vakuutuksen päättyneen, selvisi että autosta on palautettu kilvet 13 päivä vaikka myin auton 10 päivä, eli ongelma on se että vaikka vakuutus on katkennut, niin auto on edelleen nimissäni ja olemassa ake:n mukaan silti vakuutusyhtiössä väitettiin että autosta on palautettu kilvet, sen enempää siellä ei osattu/haluttu auttaa. Ihmettelen että kuinka on mahdollista ollut palauttaa kilvet mun nimissä vaikka rekisteriotteessa oli uuden omistajan nimi ja päivämäärä, ja eihän nykylainsäädännön mukaan autoa pysty poistamaan rekisteristä ilman romutustodistusta. Tuota ihmettelen. Onko tämä nyt sitten poliisiasia koska vakuutusyhtiökään ei asiassa auta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2033
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe