1. jos täälä on joku nutipää, joka tietää musta ja mun asioista niin astukoon kaapistansa ja tapelkoon kun mies.
2. jos täälä on kuitenki se toinen nutipää jota mä olen miettinyt nyt pääni pieniä reikiä täyteen, niin ole hyvä ja kerro se mullekkin, kiitos.
3. jos se on yhdistettynä kaks edellistä, niin mietin että mahdanko sitten haluta edes nähdä sua enää koskaa, mutta jos näin, niin kerro sekin ole hyvä.
4. jos mun aivot on nyt ylikiehuneet ja polla kierähti lattialle, niin ei mun tarvii sitä itelleni sitten kertoo, hulluna on hyvä olla.
Voinko puhua
5
916
Vastaukset
- suoraan
mitä jos alottaisit miettimisen siitä että nutipäitä riittää maailmassa se 6 miljardia
- siltä, että
joku on tehny liikaa duunia.
- suoraan???
raakkuvat kuorossa he, jotka vastailevat itse ihan tosissaan näihin viesteihin ja toivovat salaa että juuri hän kirjottelee mun kanssa. Kuin lapsi avaamassa joulukalenterin luukkua.
- miksi muuten
suoraan??? kirjoitti:
raakkuvat kuorossa he, jotka vastailevat itse ihan tosissaan näihin viesteihin ja toivovat salaa että juuri hän kirjottelee mun kanssa. Kuin lapsi avaamassa joulukalenterin luukkua.
itse hengailet täällä?
Joku hukassa?
- jotain..
sanottava, sano se selvemmin, ei tuosta viestistä saa mitään selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239