Kärry kuomulla vai ilman

Osto aikeissa

Olen ostamassa joko Te-Ho 331 K tai JunCar-28 L.
Pohdinkin että onko kuomu hintansa väärti (n. 600 euroa) Onko kokemuksia kuomun eduista...?

4

1551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsellä ei ole peräkärryä, niin kyllä kuomusta on paljon hyötyä, riippuen tietysti mitä peräkärryssä kuljettaa. Esim. siellä voit turvallisessa paikassa pitää sateelta suojassa mönkijästä polkupyöriin ja muuta pihalta pois näkyvistä. Ei tarvitse pressulla pelleillä.

• fokor

esim kevyempiä kamoja (kevyet pahvilaatikot yms.) ei tarvi välttämättä sitoa ollenkaan, heittää vaan kärryyn sisään ja menoksi. Sateellakin kaikki tavarat pysyy varmasti kuivina toisin kuin pressuviritysten kanssa. Mielestäni lisää kärryn käyttömukavuutta ja helppoutta huomattavasti. Haittaa siitä on jos joutuu paljon kuljettamaan korkeita ja leveitä tavaroita.

• laidatkin

Pakkaa huvittamaan tuo nykyinen kuomumuoti: korkea, painava ja hankala. Samaanaikaan sitten kärryssä on jotkut 15-20 cm korkeat laidat. Parempi on valita korkeat laidat ja matala kuomu, tuevallisempaa kaikille tavaroille ja voi jopa kuljettaa saunaklapeja ja puuhaketta, jos sattuu tarvitsemaan.

• varmaankin
        laidatkin kirjoitti:

Pakkaa huvittamaan tuo nykyinen kuomumuoti: korkea, painava ja hankala. Samaanaikaan sitten kärryssä on jotkut 15-20 cm korkeat laidat. Parempi on valita korkeat laidat ja matala kuomu, tuevallisempaa kaikille tavaroille ja voi jopa kuljettaa saunaklapeja ja puuhaketta, jos sattuu tarvitsemaan.

tietää kuljetustarpeesi paremmin kuin sinä itse?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe