Suomen nuorin äiti??

kysyy?????????

Tietääkö kukaan kuka on SUOMEN nuorin äiti?vastauksia pliis

15

5866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paittiarallaa

6 vuotiaana vuonna 1843, ihkuu,kannatti jaella

• ööö...

miten sää niin nuorena??

• Justiinssa

Toi on mahdotonta ja toi oli kasisataa luvul et eläis enää!!

• olen lukenut

vuosia sitten, että Suomessa olisi ollut 13v ikäinen äiti ja lapsen isä oli muistaakseni 16v.

• muitakin

ja nuorempiakin, mutta ei niistä lehdissä kirjoitella.

Ihan siksi ei kirjoiteta, kun nämä lapsiäidit ovat itse lastensuojelun tarpeessa. Tapauksissa on usein pedofiliaa ja insestiä. Yleensä kysymyksessä on niin suuria tregedioita, että ei ole mitenkään järjellistä julkistaa näitä tapauksia.

Vauvat yleensä adoptoidaan suoraan synnytyslaitokselta ja lapsiäidin asiat käsitellään sosiaalipuolella ja oikeudessa suljetuin ovin. Näistä ei kirjoiteta edes roskalehdissä.

• häh???????
        muitakin kirjoitti:

ja nuorempiakin, mutta ei niistä lehdissä kirjoitella.

Ihan siksi ei kirjoiteta, kun nämä lapsiäidit ovat itse lastensuojelun tarpeessa. Tapauksissa on usein pedofiliaa ja insestiä. Yleensä kysymyksessä on niin suuria tregedioita, että ei ole mitenkään järjellistä julkistaa näitä tapauksia.

Vauvat yleensä adoptoidaan suoraan synnytyslaitokselta ja lapsiäidin asiat käsitellään sosiaalipuolella ja oikeudessa suljetuin ovin. Näistä ei kirjoiteta edes roskalehdissä.

Mikä on insesti ja provo?

• jos et tiiä
        häh??????? kirjoitti:

Mikä on insesti ja provo?

tai vaikka vikipediasta!

• oli luokallani tyttö

joka synnytti esikoisensa juuri 13 v täytettyään.
      Varmasti nuorempiakin on.

• Tyttö ,nainen

Satakunnasta?

• vaan
        Tyttö ,nainen kirjoitti:

Satakunnasta?

Keskipohjanmaalta oli.
        Ja huom! Hoiti itse poikaystävänsä kanssa niin sen ekan kuin muutkin lapsensa. Tämä huomautus niille, joiden kuvitelmissa äidin nuori ikä on jokin automaattinen huostaanoton peruste.

• Mietteliäs miisu

Jahas sopii katsella ympärilleen kun kulkee Suomessa. Täällä liikkuu niitä (teini)lapsiäitejä paljon jotka ovat hyvä jos iältään kymmenen. Ne käyvät ulkomailla vaan synnyttämässä ja tulevat takaisin vauva kainalossa. Hyvä aihe ja kysymys sinulla! Vaan kuka on se joka uskaltaa julkisesti asiasta puhua ja ottaa asiakseen hoitaa tätä suurta epäkohtaa...

• Nannuune

Yläasteella oltii seiskalla, ni luokkakaveri sai vauvan. Eli 13-vuotias.
      En tiedä sitten mikä on nuorin äitee.
      Iha outoa ajatella että hänenki laps menee nyt koulussa toisella luokalle. (Siis olen 21 vuotias, kuten pojan äitikin)
      Ehkäpä liian nuoria äidiksi.. kyllä kuulin että taisi tytön äiti enimmäkseen hoitaa poikaa, kun tytöllä oli jotain "tärkeämpää" tekemistä.. kuten juomista..yms. :(

Itsellä nyt 5kk tyttö, ja tuntuu vielä että itekki olen liian nuori.. mutta jokainen ihminen on omanlaisensa, toiset ovat aikaisemmin valmiita kuin toiset.

• otsikoissa

Muistan iltapäivälehden otsikon "Minna 12 -olen valmis äidiksi". Saattoi toki ehtiä 13 v täyttää synnytykseen mennessä. Tästä on aikaa, itse olin ala-asteella tuolloin, alle 12 muistaakseni itse. Nyt itse 21 v. (lapsia sitten kun opiskelut valmiit)

• witunpäivänsäde

eikös nuorin äiti ole ollut 12-vuotias? Niin olen ainakin lukenut.

• vanha mummu

Sukututkimusta tehdessäni törmäsin varmasti Suomen nuorimpaan äitiin. Äiti syntyi syyskuussa 1889, lapsi syntyi maaliskuussa 1901, toinen lapsi heinäkuussa 1904, äiti ripitettiin kaksi kertaa ennenkuin hän itse pääsi ripille toukokuussa 1905, meni naimisiin 42-vuotiaan talollisen kanssa heinäkuussa 1906, mutti miehen kotitaloon 1907. Laskutoimitukset lukija voi tehdä itse. Paikkakuntaa en kerro, koska lähisukua on vielä elossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe