moi.pääseekö kukaan telefinlandin sivuilta omille sivuille,mä nimittäin en pääse ja olisin käynyt katsomassa saldoni!
telefinland
3
901
Vastaukset
- söpösepe
enpä oo päässy muutamaan päivään.
- assss
ja äsken taas en päässyt. Onkohan TF päivittämässä juuri silloin nettisivuihin liittyviä puhelinliittymien tietokantoja, kun eniten porukat kyttäävät puhepakettiensa jäljellä olevia puheaikoja. Tänään 1.3. ainakin klo 21-23 tuntuu kirjautuminen omaan liittymään olevan jumissa. Itse tarkistan myös kännykästä, paljonko olen soittanut puheluita. Joka laskutuskauden alussa (minulla alkaa 2.3. uusi kausi) nollaan lähtevien puheluiden laskurin. Puhelimessani on hyvin tarkka laskuri.
- assss
liikaa saldonkatsojia, ehkä kymmeniä tuhansia pommittaa tietokantoja samaan aikaan. Ei sitä mikään tietokonejärjestelmä kestä. Varmasti esim. joku nettikauppa kaatuisi jos sovittaisiin suomalaisia 50000 yht'aikaa ostoksille ja tuotteita selaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249