Hei! Onko eteläsuomessa sellasita ISOA lemmikkitarvikekauppaa, jossa olisi paljon valikoimaa ja suht edelliset hinnat!?
eläintarvike tukku???
3
1486
Vastaukset
- varastomyymälä
on Vantaan Petikossa mutta ei sillä ole mitään tekemistä tukkukaupan kanssa. Suurimmat myymälät eivät todellakaan ole niitä edullisimpia, sillä jonkunhan se vuokrakin on maksettava... Katsopa muutamasta nettikaupasta tavaraa niin näet hintatasoa, jos tuotetta ei ole ollut niin olen itse ainakin laittanut mailia asiakaspalveluun.
Viimeksi sain tavaraa koiranpaikka.com kaupasta ja toinen paikka josta olen usein kysellyt on terrieri.net. Tosin terrierissä myyvät vain sitä mitä on esillä.- -hurtta-
Vertasin noita terrieri.nettiä ja koiranpaikka.comia. Suunnilleen samat postikulut ja hinnat koiranpaikassa muutaman euron alle, ruoka oli aika edullista.
- kanta-asiakas
Helsingin keskustassa on ainakin yksi hyvä eläintarvikeliike.
Sieltä saa merkkiruoat ja siellä on paljon näyttelyyn liittyvää tavaraa ,kantokasseja ja shampoita.
Siellä on myös trimmaamo.
Liikkeen nimi on Doggis Oy
Niillä on sivutkin www.doggis.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076