Tuli tässä mieleen lukiessani näitä juttuja kun kerroimme siskoni kanssa yhdessä 4 vuotiaalle tyttärelleni, että siskoni saa lapsen. Samalla sitten päätin kerota, että lapsi ei ole saman värinen kun oma tyttäreni.....asian muistaakseni kerroin niin että sanoin lapsen olevan saman värinen kun tarhassa tytön kaveri. tyttäreni mietti hetken ja sitten sanoi, että täti tykkää kyllä hirmusasti suklaasta ja on syönnyt sitä aivan liikaa kun vauvakin on suklaan värinen. Ja samaan hengäykseen lisäsi, että äiti ei tykkää yhtään suklaasta kun minä olen ihan valkoinen. Asiahan on sinäänsä totta koska en syö koskaan suklaata. Mutta kyllä ne lapset yhdeistelevät asioita aika kummallisesti, mutta kuitenkin loogisesti.
vauvan väri
nti-85
0
577
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937