savolainen erikoisuus:Pieksämäki on siitä erikoinen että siellä EI oo mitään,vaan koko paikka on hanurisrta
pieksämäki
7
1895
Vastaukset
- Olet kai?
Olet varmaan Pieksämäkeläinen, joka ei keksi elämälleen tarkoitusta. Samanlaista se elämä on jokapuolella maapalloa, jos itse sitä haluaa.
Pmk on hiljainen kylä, mutta mukava paikka asua, asuminen on edullista ja helposti pääsee lähikaupunkeihin jos rupeaa hiljaisuus ahdistamaan. - kerpiili
Totta puhut ja Kouvola tulee vahvana kakkosena perästä,säälittää ihan ketkä joutuu asumaan näissä paikoissa.
- kirkkaimman mitalin
vie ehdottomasti Helsinki. Siinä vasta läpien läpi!
- tare fani
kirkkaimman mitalin kirjoitti:
vie ehdottomasti Helsinki. Siinä vasta läpien läpi!
Onhan siellä Sir Mr Taf!!
- IDEAAAA
Pääsette töihin ideaparkkiin, sitten onni koittaa :)
- ei mitään?
minä ainakin ihastuin ollessani viikon lomaalla.hyvät pyöräilytiet,kiva pikku paikka ja niin lähellä luonnonrauha ja ihana järvi.menoon savon solmussa sopivasti osmos sosmos.lapselle nukkekoti.ja poleeni ja wanhat veturitallit jäi välistä mutta testaanpa ne seuraavan kerran.
- collicolli
Vai ei mitään oo PMK:lla. Ainakin Savon Solmu Beach & Blues party heinäkuun alussa on helekutin hyvä tapahtuma. Savon Solmun rannassa ilmaista elävää bluesmusiikkia, auringonpaistetta ja mukavia ihmisiä. Yksi parhaita pikkufestareita Suomessa.
Ja ps. en oo Pieksämäeltä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717