eli siis onko joku lukenut tuon Alpo Ruuthin Viimeinen Syksy kirjan. Jos voisit kertoa kirjan juonen. Olisin hyvin kiitollinen sinulle!
Alpo Ruuth Viimeinen Syksy
4
955
Vastaukset
- booklover
kun luet kirjan ihan itse. Voit samalla tehdä muistiinpanoja esitelmääsi varten. Siitähän tässä taas on kyse, eikös?
- ON vain yksi Ruuth
Jos olet todella nimmarisi arvoinen, sinun TULEE LUKEA Viimeinen syksy - se on yksi Suomen lähes parhaan kirjailijan teoksista, jonka juonessa ja muodossa...tämän enempää ei tämä kirjallisuuden maisteri sinua auta, ellet tee tarjousta, josta ei voi kieltäytyä...
Ps. Olen lukenut Viimeisen syksyn noin 30-78 kertaa. - toivottavasti!
ON vain yksi Ruuth kirjoitti:
Jos olet todella nimmarisi arvoinen, sinun TULEE LUKEA Viimeinen syksy - se on yksi Suomen lähes parhaan kirjailijan teoksista, jonka juonessa ja muodossa...tämän enempää ei tämä kirjallisuuden maisteri sinua auta, ellet tee tarjousta, josta ei voi kieltäytyä...
Ps. Olen lukenut Viimeisen syksyn noin 30-78 kertaa.Itse kun en ole kakara, ja tapanani on lukea mieltäni kiinnostavat kirjat itse.
- Iso-Jusa
ON vain yksi Ruuth kirjoitti:
Ps. Olen lukenut Viimeisen syksyn noin 30-78 kertaa.Olen lukenut romaanin Viimeinen syksy noin parikymmentä kertaa. Koska itse en ehtinyt elää ihan noita aikoja, jolloin Kalliossa ja Sörkässä vaikuttivat vielä puutalot ja menneen maailman henki, on se ollut aivan erinomainen teos saada tuntumaa tuohon ahtaan hyvinvoinnin aikaan. Sitä paitsi kirjassa on aivan mainio tarina (liekö kellään tietoa minkä verran siinä on Alpon omaa elämänkertaa mukana?) ja kerronta on mitä mainiointa. Luulenpa, että kirjan suosio jäi melko vaatimattomaksi suurimmaksi osaksi siitä syystä, että Alpo oli poliittisesti leimautunut henkilö. Kuulostaa muuten aika aneemiselta, että udellaan näillä palstoilla kirjojen juonikulkuja. Jos on niin loivaliikkeinen ettei omin avuin kykene kirjaa lukemaan niin on ruvettava Teemu Selänteeksi. Ei millään hyvällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728