Kumpi kivempi? Mies haluaisi nimeksi Simo, mutta minusta se ei sovi nykyajan lapselle. Simon olisi harvinaisempi. Kumpi olisi parempi suomen kielessä? :)
Simo vs. Simon
10
2184
Vastaukset
- tietystikin
Simo. Simon on hankala, ei sitä mielletä Simoniksi. Simo on ihan kiva nimi, vähän erikoisempi, kuten esim. Pasi.
- Hanna
Miksi ei Simo-nimi sovi nykyajan lapselle? Ei kaikkien ole pakko olla Miroja.
Itse tykkään Simosta enemmän kuin Simonista. - Marienhof
on parempi suomenkieliselle lapselle, hyvä ja ajaton nimi. Simonin moni lausuu "siimon" niin sitä saisi olla sitten korjaamassa jos siis te lausuisitte "simon".
- oikein hyvä
Simo on aivan ihana nimi, joka sopii minkä ikäiselle miespuoleiselle tahansa. Simon on mielestäni tympeä, jos lapsi on ihan suomalainen.
- on..
oikein hyvä nimi! Simon on hankala: "simon", "siimon" vai "saimon"...
Sisu on myös hauska, jos Simo ei tunnu tarpeeksi trendikkäältä. ;) - Minusta
Simo on erittäin hyvä nimi.
Simon on hankala, koska sitä voi erehtyä luulemaan Simo-nimen genetiiviksi. - Täti
Olen samaa mieltä kaikkien edellä kirjoittaneiden kanssa,
että Simo on huomattavasti parempi kuin Simon.
Miksei Simo sopisi nykyajan lapselle :o - Mauriina
mutta suomalaisen sukunimen kanssa Simo sopii paremmin. Simo sopii ihan hyvin nykypojalle. Voi olla, että nimi taas pian yleistyy.
siis nimenomaan Simo-muodossa. Helpompi taivuttaakin tätä nimeä ja on mielestäni muutenkin kauniimpi kuin Simon.
- Anonyymi
Simosta tulee mieleen jotain positiivista eli Simo Häyhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937