Täten julistetaan kevään ja tulevien kunnallisvaalien merkeissä, POLIITTINEN(kin) KIIMA-AIKA!!!
Eikun KAIKKI nyt talkoisiin ja kaikki poliitikotkin lupaamaan yhtä jos toista,kuin se entinen poika,riiuu reissulla ;)
Joo joo, kohta joku sanoo, että tämä olis kuulunut tonne politiikan "huoneeseen", mutta tässä se nyt kuitenkin on( kirjoitusvirheistä huolimatta,kun siitäkin kohta eräs huomauttaa :) ).
KIIMA-AIKA ALKAA
4
835
Vastaukset
- merikukka
Kiima aika meni jo.
- 2008
Nythän se kiima-aika vasta alkoi. Vanhanen seurustelee vai seurusteleeko, Kanerva lähettelee tekstareita iloluonteisille tytöille, Tanja ja Olli ollakko vaiko ei olla. Ehtivätkö ollenkaan hoitaa työ asioita näiltä kiireiltään.
- Anneliie
mutta millä ne politikot saisi lupaamaan TOSIasioita.
Siihen kun ei taida kyetä Mikkelin ainutkaan päättäjä.
Kieltämättä, odotan taas niitä vaalilupauksia ja kuka ylittää itsensä tyhjänpuhumisella ja lupailulla.
En kyllä huomannut yhtään kirjoitusvirhettä tekstissäsi.- hffjgfjyuftru76
obama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481