Aloittakaamme näin,olen täs pelaillu poksuu nyt pari kuukautta,ja osaan kyl pelin jo aika hyvin.olin tos 1000 alkusijoituksesta voitolla 700 mut sit oli niiko huonoo tuurii huonon tuurin päälle!!!!!!Nyt sit aattelin et lainaisko joku suuremman summan menisin vähä isompii peleihi ja maksan kyl heti voitoist takas ja korkojen kans tietenkii.
Hei
Pokerinystävät
2
258
Vastaukset
- noulimit
varmaan maksat takasin. Annan yhden neuvon: SÄÄSTÄ RAHAA!. Kuka sinulle lainaa rahaa jos et kuitenkaan pysty tai et vain jostain syystä halua kun olet hävinnyt ne lainarahat. Eläkä nyt ainakaan isompiin peleihin mene, häviät kuitenkin.
- pultsari
heittäkää vitska joku, ni saan bicmac jr. aterian. HÄ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738