Mietityttää kun kovin useillä tuntuu olevan hankalaa joko parisuhteessa tai sinkkuna, joka epätoivoisesti pyrkii parisuhteeseen.
Toista suhteen osapuolta ei osata tulkita ja ollaan niin niin epävarmoja jatkuvasti. Suoraankaan ei voida asioista keskutella ihan kahden kesken vaan ongelmia pitää ratkoa näin keskustelupalstoilla ja suorastaan ihan hatusta vedettyjä analyysejä käyttäen. Sitten alkaakin se roolipeli, mikä on kylläkin sangen jännittävää oman aikansa, mutta ikävä kyllä kuluttaa aikalailla voimavaroja. Naisilla on uskomus, että mies on metsästäjä ja alkavat leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, miehet taas tässä vaiheessa alkavat pitää naista joko kylmänä tai epäluotettava. Sitten mies kyllästyy ja päättää lopettaa naisen metsästämisen ja nainen vaipuu masennukseen tai alkaa roikkumaaan miehessä. En väitä , että aina menee näin, tämä on vain hyvin karkea yleistys ja vaikutelma jonka olen saanut.
Eikö vain voisi sopia, että minä pidän sinusta, sinä minusta ja nyt seurustellaan ja sitten kun tulee se seinä vastaan ja ongelma, jonka yli ei päästä, niin erotaan. Ja siinä se. Tai mikäli kyseessä on puhdas pano, niin sitten asia tehdään selväksi kummallekkin osapuolelle ja pano pidetään panona kunnes toisin todistetaan.
Voisiko onnistua käytännössä?
Ihmissuhdepeli
16
1910
Vastaukset
- ihquaa
Että kyse usein on kokemattomien teinien ongelmista. Hormonimyllerryksiään läpikäyvät teinit voisivat mennä teinipalstoille tai ainakin lopettaa poikien kutsumisen miehiksi ja tyttöjen naisiksi.
Ihminen on vain niin tyhmä eläin (etenkin nuorena), ettei se järkipuhetta ymmärrä. Minä en ainakaan uskonut tai ymmärtänyt sen enempää vanhempieni kuin kaveriedenikaan neuvoja. Kaikki piti itse opetella kantapään kautta eivätkä ihmiset näköjään ole niistä ajoista miksikään muuttuneet.
Mutta kun tarpeeksi monta kertaa teki typeryytensä, niin huomasi kuitenkin olevansa oppivainen eläin. Ei ole onneksi tarvinnut samoja virheitä kovin montaa kertaa toistaa. Tosin jotkut eivät tunnu oppivan ikinä virheistään.- ne kaikki
... miehet (eikä varmaan naisetkaan) opi virheistään.
Kyllä sitä niin mielellään näin yli nelikymppisenä haluaisi jo kunnon suhteeseen, ilman ihmissuhdepelejä. Itse olen pelaillut tahtomattani kohta vuoden viisikymppisen miehen kanssa. Siis en tahtoisi pelata, vaan tykkään hänestä ihan oikeasti. Vaan taidanpa luovuttaa... ei jaksa enää leikkiä... - vasta alkoi
ne kaikki kirjoitti:
Kyllä sitä niin mielellään näin yli nelikymppisenä haluaisi jo kunnon suhteeseen, ilman ihmissuhdepelejä. Itse olen pelaillut tahtomattani kohta vuoden viisikymppisen miehen kanssa. Siis en tahtoisi pelata, vaan tykkään hänestä ihan oikeasti. Vaan taidanpa luovuttaa... ei jaksa enää leikkiä...ja kyseessä myös viisikymppinen mies. Ei jaksa tässä iässä enää (41v.) leikkiä kissa-hiiri leikkiä. Jos mies ei ymmärrä minua eikä toiveitani meidän seurustelun suhteen, vaan jaksaa leikkiä ja leikkiä, niin kyllä minä taidan luovuttaa, vaikka hänestä niin paljon pidänkin. Puhumallakaan kun en saa asioita hänen kanssaan selväksi.
- pummitutka M
vasta alkoi kirjoitti:
ja kyseessä myös viisikymppinen mies. Ei jaksa tässä iässä enää (41v.) leikkiä kissa-hiiri leikkiä. Jos mies ei ymmärrä minua eikä toiveitani meidän seurustelun suhteen, vaan jaksaa leikkiä ja leikkiä, niin kyllä minä taidan luovuttaa, vaikka hänestä niin paljon pidänkin. Puhumallakaan kun en saa asioita hänen kanssaan selväksi.
Mitä asioita et saa selviksi? Lompakon koko sisältöä?
- Änkkävilla
Einstein sanoi sen näin:
Insanity is doing the same thing over and over again, expectin different results. - ne kaikki
vasta alkoi kirjoitti:
ja kyseessä myös viisikymppinen mies. Ei jaksa tässä iässä enää (41v.) leikkiä kissa-hiiri leikkiä. Jos mies ei ymmärrä minua eikä toiveitani meidän seurustelun suhteen, vaan jaksaa leikkiä ja leikkiä, niin kyllä minä taidan luovuttaa, vaikka hänestä niin paljon pidänkin. Puhumallakaan kun en saa asioita hänen kanssaan selväksi.
toivottavasti ole samanlaisia...
Eilen nimittäin mulle selvis pelinhenki. Äijä panesleli muita. Unohti vaan kertoa minulle herättyään vierestäni aamulla että meidän "aktiivinen" seurustelu loppui siihen. Toivottavasti hän oli viimeinen laatuaan tuon sortin miehiä, joka elääni sattui... - Anonyymi
Niin. Samat virheet toistetaan äitien ja isien perässä.
- Anonyymi
ne kaikki kirjoitti:
Kyllä sitä niin mielellään näin yli nelikymppisenä haluaisi jo kunnon suhteeseen, ilman ihmissuhdepelejä. Itse olen pelaillut tahtomattani kohta vuoden viisikymppisen miehen kanssa. Siis en tahtoisi pelata, vaan tykkään hänestä ihan oikeasti. Vaan taidanpa luovuttaa... ei jaksa enää leikkiä...Ite en jaksa enää pelejä,enkä halua vakiintuakaan. Mieluummin ihan ilman.
- Anonyymi
ne kaikki kirjoitti:
toivottavasti ole samanlaisia...
Eilen nimittäin mulle selvis pelinhenki. Äijä panesleli muita. Unohti vaan kertoa minulle herättyään vierestäni aamulla että meidän "aktiivinen" seurustelu loppui siihen. Toivottavasti hän oli viimeinen laatuaan tuon sortin miehiä, joka elääni sattui...Voi nuita riittää. Yhen sain kii ku oli jopa seuraavana päivänä toisen naisen kanssa Facebookissa kuvia🤣🤣🤣🤣
- Asiasta.huvittunut
Eihän se onnistu. Ihmisen pariutumisriitti on kaikkein monimutkaisin, koska ihminen kaikista eläimistä asettaa kumppanilleen eniten monitahoisia vaatimuksia.
Jos olet itse panostamassa kaikkesi parisuhteeseen, haluat olla varma, että myös toinen osapuoli sitoutuu suhteeseen. Muutenhan menettäisit kaiken suhteen kariutuessa. Tämän vuoksi tarvitset pitkän tunnusteluajan selvittääksesi potentiaalisen kumppanin motiiveja ja ominaisuuksia. Ei pidä ostaa sikaa säkissä.
> Eikö vain voisi sopia, että minä pidän
> sinusta, sinä minusta ja nyt seurustellaan
Ei. Eiväthän USA ja Neuvostoliittokaan voineet vain sopia, että kukaan ei halua sotaa, nyt lakkautetaan armeijat. Itse vertaankin pariutumisriittiä mielelläni aseistariisuntaprosessiin, jossa kumpikin osapuoli vähitellen laskee puolustustaan ja avautuu jatkuvasti enemmän yhteistyölle.- irm
Ei sitten.
Mutta kun problematiikka onkin siinä että sitä sen pitkän ja kiduttavan pariutumisriitin jälkeenkin kokeen ostaneensa sian säkissä, tai no ainakin sen sian ja kilpavarustelu senkun jatkuu...loppuuko se ikinä.
- MMies
"Eikö vain voisi sopia, että minä pidän sinusta, sinä minusta ja nyt seurustellaan ja sitten kun tulee se seinä vastaan ja ongelma, jonka yli ei päästä, niin erotaan."
Näinhän homma toimii Aikuisten maailmassa. Mitään vitun ala-astelaisten logiikan mukaista metsästäjä-paskaa tämän ikäisenä ainakaan jaksa kelata- saatika sellaiseen uskovaa (toteuttavaa) pösilöä katsella. Ranka suoraksi ja menoksi. - Enrique_Lister
Muakin huvittaa toi, että näitä suhde ongelmia puidaan täällä netissä, vaikka niitä pitäs puida sitävastoin sen toisen osapuolen kanssa.
Ei ole mitään hyötyä, vaikka Pena Korialta antaa neuvoja, kun ei se voi tietää mitä niiden asianomaisten päässä liikkuu. - Anonyymi
Aina on hankalaa. Pysyn sinkkuna.
- Anonyymi
Jokainen on loppupelissä oman persereikänsä reunukset. Samaa paskaa kaikki suollamme pönttöön. Ja samat pahanhajuiset eritteet tulee alapäästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707