Hei. Minulla olisi myynnissä valmennuskeskuksen itseopiskelu-materiaali 08.
tsekkaa täältä:
http://www.valmennuskeskus.fi/page.php?page_id=197&c_id=152
Akuttisen rahapulan takia joudun myymään tuon matskun pois.
SAAT KAIKEN TÄMÄN HiNTAAN 199e (itse maksoin materiaalista 330e)
Itseopiskelumateriaali sisältää:
- Kohti opiskelupaikkaa –oppaan
- Luku- ja valmentautumisohjeet
- Teoriatiivistelmät kaikista valintakoekirjoista
(SIIS kaikista viidestä kirjasta! Erittäin hyvä.)
- Malliratkaisut matematiikan kirjan tehtäviin
- 800 harjoitustehtävää vastauksineen (avoimia-, monivalinta- ja väittämätehtäviä)
- Vanhat valintakokeet ratkaisuineen vuosilta 2003-2007 (matematiikan tehtävät vaiheittain ratkaistuina)
Ainoa siis mikä puuttuu tuohon keskuksen juttuun on se etten voi antaa sulle oikeutta mennä sinne harjoitus valintakokeeseen, mutta sen voi tilata tuolta sivulta hintaan 40e.
Tämän kaiken lisäksi voin toimittaa sulle erillistä kautta saadun virhelistan pääsykoekirjoista. Pääsykoekirjoissa on usein ollut asiavirheitä.
Laita tänne sähköposti-osoite tms niin otan yhteyttä.
Kauppakorkeaan 08 - valmennusmateriaalit
3
685
Vastaukset
- potentiaalinen ostaja
Olisin kiinnostunut tarjoamastasi paketista. :) Oman rahatilanteeni takia on pakko kysyä, että onko tuosta hinnasta mahdollista saada vielä jotain alennusta? Entä miltä paikkakunnalta olet? Itse asun Tampereella.
Sähköpostia voit laittaa osoitteeseen angela.lennon@luukku.com.- Oululainen myyjä
Hyvä. yksi tarjous vastaanotettu. Tilanteeni on sellainen että pitäs tässä kuukauden sisään tuo myydä pois. Ihan millähinnalla en sitä myy, mutta joustoa voi löytyä. Varsinkin jos ei tarvi alkaa postin kanssa kikkaileen.
Olen siis Oulusta.
Joo määpä lähetän sulle sähköpostin.
- ..itseopiskelumateriaalipak...
laita mailia lari.palenius@gmail.com jos paketti vielä myymäti :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197