Mulla kun ei toi englannin ymmärtäminen ole ihan huipussaan, niin pitää kysästä pari juttua...
Mikä tai ketä on Maulkin ja kumppanit??
Tarkottaako Elderlings näkijän tarussakin olevia ikiaikaisia?
Ja sitten, joskus aikoja sitten luin jostain keskustelussa että näkijän tarusta joku henkilö esiintyy Liveship traders-kirjoissa, ketä se mahtaa olla??
Olen nyt pian toisen kirjan lopussa, eikä ihan suoraan ainakaan ole tullut tuttua henkilöä esille...
Kiitti vastauksista jo etukäteen!
The Liveship Traders
2
410
Vastaukset
- Nynaeve
Maulkin ja kumppanit ovat merikäärmeitä. Viimeinen kirja kyllä kertoo miten ne/he tähän tarinaan liittyvät.
Elderlings. Hmm... Joo, ikiaikaisista on kyse, vaikka Näkijän tarussa oli aika hämärää keitä he lopulta olivat.
Kyllä se tuttu henkilö siellä jo seikkailee. Hän ei ole samalla henkilöllisyydellä siellä kuin Näkijän tarussa. Jotkut eivät ole huomanneet häntä vaikka ovat lukeneet sarjan loppuun asti, toiset epäilevät jo ensi hetkestä kun hahmo tavataan. Minä ainakin epäilin heti ja lopulta viimeisen kirjan tapahtumat vahvistivat epäilykseni aivan täysin.- Kiitos!
Kiitti vastauksista!!
Varmensi muutaman asian mitä vähän epäilinkin!
Se tuttu hahmo sieltä näkijän tarusta taitaa mulla ollakkin jo selvillä, sen verran yhtäläisyyksiä on, vaikka ihan eri hahmo... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259