ainakin suosiossa mitattuina:
millainen olet?
miten tunnustaa rakkaus ravulle?
sivun
5
1005
Vastaukset
- rrapuliini
Olen.. Hyvin hyvin herkkä. Tahdon paljon huomiota :o
miten tunnustaa rakkaus ravulle? hmm.. pitkällä ajalla hyvä tulee ;)ja suoraan sanoo vaan! - rapu myös..
Myös herkkä ja haluan paljon huomiota (läheisiltä ihmisiltä!).
Ei kannatta kertoa tunteistaan kuin pommina. Pikkuhiljaa ;) - :))
ravut tykkää vissiin kaiken maailman testeistä sun muista?
mäkin olen lyhyesti sanottuna - kimurantti olento mutta kuulema just siks mielenkiintoinen
ja tykkään et sanotaans asiat niinku ne on- nämä ovat
oikein hyviä vastauksia, avartavat minulle paljon ;)
kiitos teille
jatkakaa vaan! ;)) - herttainen
nämä ovat kirjoitti:
oikein hyviä vastauksia, avartavat minulle paljon ;)
kiitos teille
jatkakaa vaan! ;))ja herkkä, menen helposti kuoreeni jos minua loukataan, mutta lämmöllä tulen myös helposti ulos.
Jos rakastaa tahtoo, kannattaa puhua suoraan ja selkeästi, niin voin olla varma tunteistani, ja kertoa tunnenko samoin (omia tunteitani tutkittuani). Mutta kerro jo välivaiheita, että tykkäät, voisit ehkä rakastua, rakastat, että haluat minut ja vain minut, niin ettei kaikki rysähdä päälle kerralla tyyliin hei mä rakastan sua-ruvetaan heti seurustelemaan-mennään naimisiin iltapäivällä- mä olen jo varannut vihkijän ja kutsunu vieraat- kakku ja ruuatkin katetaan kohta ja risteily odottaa-ai niin ja ostin lastenvaunut tehdään heti kolme lasta- muuta mun kaupunkiin olen jo irtisanonut asuntosi huomisesta lähtien...
Semmoinen voi pelästyttää ravun kun kaikki tulee niin yhtäkkiä. Anna ravullesi aikaa miettiä ja tottua mutta sano suoraan ja selkeästi kerro tunteistasi, jos et kasvotusten uskalla, kirjoita kirje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707