on kamalassa kunnossa tiet....kauheita reikiä, töyssyt o pikateillä aivan hirveitä 2 tiellä, tai ainakin pomputtaa nii pirusti ettei tiel meinaa pysyä... Vaikka vauhti on se sallittu.Ja mitä teki tulva tielle,niistä vahingoista ei tietenkään puhuta...??
Kuka korvaa jos esim kaupan pihassa on hirveitä reikiä etkä huomaa...jotkut putiikit pitävät tien pihansa paikkaamalla ne.mutta mistä haet korvauksia jos auton pohja/tekniikka vauriotuu....????
porissa rikkoo autonsa.
tulvanjäljiltä.
3
586
Vastaukset
Kyl meil RAUMAL o pali paremmi ! Montu o paljo isomppi ja syvemppi .Kerkan pääl koko tiä ko mossetehta koe ajo rata, se sisään ajo RÄNNI.
Tervetulo feistama biilis kestävyyt ?- vaa...
Suomessa on niin alhaiset nopeusrajoitukset, ettt joss ei kaara pysy näpiss - kandee ajel bussil!!!
- ...vaihtaa autoa?
Itse ajelen 20 vuotta vanhalla Ranskalaisella hydromystiikkakulkimella eikä kakkostiellä tunnu töyssyt lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264