Hei
voiko isoäiti laittaa ristiäisiin mustan puolihameen ja mustan paitapuseron, jossa on erilevyisiä hopean värisiä raitoja?
Vieraiden vaatetus
7
1883
Vastaukset
- eikös
musta ole ns.suru väri? olen ainakin ymmärtänyt ettei ristiäisiin saisi missään tapauksessa mustiin pukeutua..
- .,.,.,.
vieraiden vaatretukseen kaatuu.
- kastejuhlat
eikä hautajaiset. Eikö mummulta löydy yhtikäs mitään muuta päällepantavaa?
- xxxxq
Musta on myös tyylikäs väri!.. ja hoikentaa myös!;)
- Alkuperäinen_'-'
Mummeli meinas, että kun paidassa on niitä hopeanvärisiä raitoja ja ristiäiset ovat ns. talvikuukautena, niin sen voisi laittaa. Mutta en oikein tiedä.. Olen itse siis lasten (kaksoset) äiti ja kysessä on oma äitini. Mutta en ainakaan itse laittaisi sellaista vaatetta, jossa kokisin oloni epämiellyttäväksi.
- man in black
mustiin pukuihin myös ristiäisissä.
Eikä sitä ole kummemmin moitittu. - ........
Kyllä mielestäni voi. En usko, että kastejuhlasta tulee kenellekään mieleen hautajaisia, vaikka olisikin mustat vaatteet. Onhan niissä nyt ihan eri tunnelmakin. Ja onhan paidassa harmaata, joten hän ei ole kokonaan mustissa.
Musta on tyylikäs väri ja sopii moneen tilanteeseen. Siskollani oli ylioppilasjuhlissa musta hame, eikä näyttänyt yhtään synkältä tai hautajaistunnelmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076