Täällä on näemmä elien kyselty kenen palstalaisen kanssa haluaisit olla...silleen ja
ilmeisesti ujous tai liian vähäinen alkoholin nauttiminen esti ihmisiä avautumasta asian tiimoilta.
Jos elämän tilanteeni olisi toinen, niin haluisin olla...silleen tai ainakin tutustua näihin ihmisiin (olettaen että he todellakin ovat naisia)
rose18
oona
gek-kko
SupremeSaatana
sirpamaikkarilta
Marie-Cecile
Vänkyrä-Nainen
cat.mint
Papeete1
viilisniilis
rusalkaa
emmanuelle
Kettulaatikossa
timanttia
"Taidan nyt hieman liioitella"
MarttyyriMallari-TTt
Kenen palstalaisen kanssa olisit silleen
8
669
Vastaukset
- mulle jäi
la.ra
- vänkyrä-nainen
Jos saa kysyä yhden henk.koht. kysymyksen, niin onko sun parisuhteesi miten hyvällä mallilla? Meinaan vaan, et eikai kukaan ajattele tollaisia juttuja, jos on onnellisesti suhteessa. Tai mä nyt lähinnä itseäni ajattelen, et mulle tulis huono omatunto jo siitäkin jos vaikka vaan suunnittelisin mieheni selän takana kenen kaikkien miesten kanssa haluun panna.
Mutta muuten ihan kiva lista sulla, aika tasapuolisesti muistit kaikki mainita:)- ajatuksilla
leikkiä.
- ...
Se taisi olla teoreettista pohdiskelua, tuo Mallarin lista. En näe tuossa mitään ihmeellistä vaikka hän onkin parisuhteessa. Lista kenties kuvasi hänen mielenkiintoaan ko. nikkejä kohtaan.
- vänkyrä-nainen
... kirjoitti:
Se taisi olla teoreettista pohdiskelua, tuo Mallarin lista. En näe tuossa mitään ihmeellistä vaikka hän onkin parisuhteessa. Lista kenties kuvasi hänen mielenkiintoaan ko. nikkejä kohtaan.
sitä syyttäen sanonutkaan. Kunhan vain teoreettisesti pohdiskelin minäkin.
vänkyrä-nainen, kyseessä on iham empiirinen-listaus ja mitä tulee parisuhteeseeni, niin
se voisikin olla huonolla mallilla jos me emme voisi keskustella kaikista asioista (hän lukee kirjoituksiani ja nauraa niille)
Se että miespuolinen haluaa tutustua naisiin ei suinkaan tarkoita sitä että hän haluisi olla heidän kanssaan...silleen.
Niin, en halunnut jättää yhtään palstan naista listaukseni ulkopuolelle (:
"En ole turhan vaatimaton"
MarttyyriMallari-TTt
- oona.
No "Hopeahan ei ole häpeä"..;)
- viIi.
...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135