Onko Katariina Lillqvist lesbo?
Onko Katariina Lillqvist lesbo?
6
612
Vastaukset
- En uskalla vastata..
Poliisit ovat kohta ovellasi, olet syyllistynyt kunnianloukkaukseen, kun epäilet tuollaista.
- MIstä moinen ajatus?
Ei hän nyt niin seksikäs ole.
- Voi olla olemattakin
Seksikkyys tai seksuaalisuus ei ole ulkonäkö- tai sukupuolikysymys. Joku voi olla oudosti lätkässä jopa historiallisiin henkilöihin. Nämä nyt trendikkäät lillqvist-ruusus/valtiomies -paljastukset ovat vain eräs alalaji, jossa tyydytys liittyy palkitsevaan julkisuuteen.
Pitää ymmärtää luonnonilmiönä.
- Nytkin
TV-haastattelussa ladyn kehonkieli kertoi julkisuudenkipeydestä, jonka tyydyttäminen vaatii rankkoja seksuaalisuuskontrasteja.
Mannerheim-animaatio oli teknisesti hyvä.
Mannerheim-instituutio tuskin järkyttyy tästä tapauksesta. Mannerheim henkilöna ei tietenkään ole enää osallistumassa keskusteluun.
Ladylle pitäisi myöntää tukeva apuraha muidenkin jo edesmenneiden julkisuuden henkilöiden seksuaalisuusproduktioihin. - minulle seppeleen.
...
- Mummo kerto.
Mummo tiesi myös milloin taulu tippuu seinältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717