Tossa alempana cat.mint kysyi ikäkriiseistä ja mä vastaan että silloin kun ihminen on nelikyt niin hän on nelikyt, eli vanha.
"Älkää luottako kehenkään yli 100-vuotiaaseen"
MarttyyriMallari-TTt
Ikä ja kriisit
4
323
Vastaukset
- määritelmä
ihminen on silloin vanha, kun itse tuntee itsensä vanhaksi.
- cat.mint
minä olen vanha.
10-vuotiaasta 20-vuotias on tosi vanha.
20-vuotiaasta 40-vuotias on tosi vanha.
40-vuotiaasta 80-vuotias on tosi vanha.
80-vuotias on omasta mielestään ikinuori!Ratikkakuski kirjoitti:
10-vuotiaasta 20-vuotias on tosi vanha.
20-vuotiaasta 40-vuotias on tosi vanha.
40-vuotiaasta 80-vuotias on tosi vanha.
80-vuotias on omasta mielestään ikinuori!kommentista tuli tälläinen vitsi mieleeni:
Kaksi 80-vuotiasta miestä istuu vanhainkodin
pihamaalla kauniina kesäisenä päivänä.
Toinen sanoo että hän tuntee itsensä melkein 2-kymppiseksi näin hienona päivänä.
Toinen vanhus ilmoittaa tuntevansa itsensä vauvaksi. Hänen toverinsa kysyy että ei kai sentään ihan niin nuoreksi.
Kyllä-sanoo tämä toinen ukko-minäkin olen kalju ja laskin äsken alleni.
"Naurakaa edes säälistä"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235