Tuossa olisi adressi irc-galleriaa vastaan, ettei kuvat leviä hervottomasti, kun oikeudet niistä menetetään.
http://www.adressit.com/kayttoehdot
Irc-galleria
4
925
Vastaukset
- jokainen voi kopsata kuvia ...
galleriasta käyttämällä ruudunkaappausohjelmaa:=)ei auta vaikka olisi muka suojattu:=)
Mutta ideana oli se ettei käyttäjien kuvia käytettäisi ylläpidon toimesta maksullisiin tarkoituksiin.
- jepjepjep
Ne kuvat saa kyllä tallennettua sieltä irc-galleriasta ihan alkuperäismuodossaankin ilman mitään ruudunkaappausohjelmia... ja vieläpä hyvin helpostikin. Että miten niin ne on muka "suojattu"?
- mäki oon huomannu
jepjepjep kirjoitti:
Ne kuvat saa kyllä tallennettua sieltä irc-galleriasta ihan alkuperäismuodossaankin ilman mitään ruudunkaappausohjelmia... ja vieläpä hyvin helpostikin. Että miten niin ne on muka "suojattu"?
Välillä oon huomannut ettei kuvan tietoja saa esille, vaan tulee jonkun php sivun tiedot. Mutta tätä suojausta en ole huomannut kuin pari kertaa. Firefoxilla onnistuu helposti: right click->kopioi kuvan osoite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164