Hössöttävätkö ihmiset enää niin paljon Tokio Hotelliasta kuin ennen? Minun mielestä suurin fanitus on jo mennyt ohi (minun mielipiteeni). Kertokaa teidän mielipiteenne!
Onko pahin TH hössötys ohi?
3
331
Vastaukset
- Ukko ylijumala
pissikset hössöttävät siitä ainakin kaupan vessojen seinillä ja, kuvitelkaa, kuntosalin lattiallakin on töherryksiä aiheesta. Jumalauta sentään...
- TH-fani
Anteeksi, pilkunviilaus, mutta se sanotaan Tokio Hotelista. Ei Hotelliasta. :)
Ainakaan itse en ole mitään vähentänyt, taitaa johtua suurimmalla osalla siitä, että TH:n keikka-päivämäärä on tässä vaihdellut paljon. Ensin Billin leikkaus, sitten Amerikan keikat. Nyt pitikin olla 20.9. mutta sekin muuttui. Ehkä fanit ovat pettyneet siihen (?).- kaulitz<3
mä ainakin fanitan yhtä paljon nyt ku ennenki:)) mutta en oo sellanen lissu joka alko fanittaa tokio hotelii sillon ku se tuli kuuluisaks, vaan oon tuntenu bändin jo kauan ennen sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897