ei voi kun hattuaa nostaa "juicelle" ensinnäkin helvetin monien ja hyvien kappaleiden sanoituksista, sekä asenteesta ja runoista mitä hän sai aikaiseksi:) pistäkää omat kommentinne juicesta!
Juicelle!
5
343
Vastaukset
- merkkinimi.
mutta äärimmäisen huono laulaja.
- lombekkardo
juu tuo on kyllä tosi...
- Kylähullu (the last one)
lombekkardo kirjoitti:
juu tuo on kyllä tosi...
Eihän Leskinen mikään laulaja ollut, mutta en silti käyttäisi hänen laulustaan ilmaisua 'huono' vaan pikemminkin 'persoonallinen'. Minusta Juicen tulkitsema Kuubalainen serenadi on ehdottomasti mahtava laulusuoritus!
- juusoko
Kylähullu (the last one) kirjoitti:
Eihän Leskinen mikään laulaja ollut, mutta en silti käyttäisi hänen laulustaan ilmaisua 'huono' vaan pikemminkin 'persoonallinen'. Minusta Juicen tulkitsema Kuubalainen serenadi on ehdottomasti mahtava laulusuoritus!
pitäisin häntä kuitenkin laulajan keskinkertaisena ja persoonallisena ..en niinkään huonona kuten esim. Leevi...
- K. Vaakku
Tottahan se on ettei Juice ollut mikään mestarisopraano. Liekö sopraano ensinkään?
Mutta eikös rokissa ole aina ollut tärkeätä se asenne, ettei tarvitse olla virtuoosimaisen hyvä saadakseen tehdä jotain. Pääasia että tekee, ja tekee niinkuin itse tahtoo.
Itse asiassa suurin osa pitkän uran tehneistä laulaja - lauluntekijöistä ympäri maailmaa taitaa olla laulajina varsin "persoonallisia".
...ja sitä paitsi: "Jos panet huntin taskuun Puntin laulu on kundin kuin Tamara Lundin" ;-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358