anna 2 kultahamsteri varusteineen pientä korvausta vastaan!
1, uros hamsteri, n. 6 kk iso kuin mikä =)
iso häkki, juomapullo, ruokaastia, koppi, porkkanatorni (sellanen savinen porkkana)
10€
2. naaras. 1 v 3 kerroksinen häkki, (1 kulma hiukan syöty)
mökki, juomapullo, ruokaastia, savinen mökki, arkku (puinen pikku lelu)
20 € häkin takia!
ilmoittele tänne! mahdollisuus ostaa myös erikseen esim, ilman häkkiä! jolloin hinta on 5 €
annan 2hamsteria varusteineen pientä korvausta vastaan ....
8
452
Vastaukset
- Sari
Moi Maria,
laitatko vielä esille, että mitkä on asumusten mitat, minkä värisiä eläimet ovat, millaisia ne ovat luonteeltaan ja on ihan hyvä kertoa halutessaan että miksi luovut lemmikeistäsi! Eiköhän kiinnostuneita löydy ja lemmikkisi löydä uudet kodit :-)- maria
asumusten mitat
uroksen häkki :
62cm pitkä
30cm leveä
40cm korkea
naaraan häkki:
38cm leveä
38cm pitkä
44cm korkea
siis hamsterithan ovat kultahamstereita, niin eiköhän se jotain kerro"!
luovun niistä koska minulla ei ole aikaa näille söpötyksille, ja asunnossani ei ole tilaa, sillä muutimme!
hamsterit ovat erittäin kilttejä, - Sari
maria kirjoitti:
asumusten mitat
uroksen häkki :
62cm pitkä
30cm leveä
40cm korkea
naaraan häkki:
38cm leveä
38cm pitkä
44cm korkea
siis hamsterithan ovat kultahamstereita, niin eiköhän se jotain kerro"!
luovun niistä koska minulla ei ole aikaa näille söpötyksille, ja asunnossani ei ole tilaa, sillä muutimme!
hamsterit ovat erittäin kilttejä,Moi vielä, laittaisitko jonkun yhteystiedon vielä mistä hamsuja voi kysellä lisää ja että missä päin Suomea hamsut majailevat tällä hetkellä =)
Siitä väristä vielä, että syyrialainen hamsteri kulkee joskus nimellä kultahamsteri ja niitähän voi olla vaikka minkä värisiä, ilmeisesti nämä veitikat ovat sellaisia normaalin värisiä söpöyksiä =) Anteeksi erheeni =) - maria
Sari kirjoitti:
Moi vielä, laittaisitko jonkun yhteystiedon vielä mistä hamsuja voi kysellä lisää ja että missä päin Suomea hamsut majailevat tällä hetkellä =)
Siitä väristä vielä, että syyrialainen hamsteri kulkee joskus nimellä kultahamsteri ja niitähän voi olla vaikka minkä värisiä, ilmeisesti nämä veitikat ovat sellaisia normaalin värisiä söpöyksiä =) Anteeksi erheeni =)niin joo hamsterit asuvat helsingissä, lähellä kontulaa!! siis täällä tai lähettämällä mailia voi kysellä lisää!
: moon_light_girl@suomi24.fi - manzikka
maria kirjoitti:
niin joo hamsterit asuvat helsingissä, lähellä kontulaa!! siis täällä tai lähettämällä mailia voi kysellä lisää!
: moon_light_girl@suomi24.fiHeij. Onko sinulla vielä hamsterit?? Naaraita / uroksia??? Olisin kiinnostunut..Voin tulla itse hakemaankin. Laita puh numerosi: manzikka666@suomi24.fi
Niin otan yhteyttä!
- Reta
Moi!!! Missäs päin hamsut asustavat?
Itse kajaanissa, oisko kuljetus mahdollista esim. puoliväliin asti? Mulla on kolmen vuoden kokemus hamsuista, voisin ottaa TOISEN ilman häkkiä...
Jos on ok, anna mailiossa...
Hamsut tulis HYVÄÄN KOTIIN!!!
Maksan max. 15-20€... =) - Mamma
Hei! Lähetin sulle postia, toivottavasti tuli perille sillä haluaisin antaa hamsterille kodin.
- SaadiyA
Hei asun Kontulassa ja tyttäreni on kysynyt minulta pitkään aikaan 2 hamsteria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395070Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5121652Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738