Naurettavaa kun Anna luulee olevansa joku Hollywood jukkis. Emma-gaalassakin poseerasi ihan kun punaisella matolla ja laittoi samanlaisen vaatteen kun amerikassa. Kauheessa pose asennossa, vähä naurettavaa. Ja se on niin tekopyhä. Haastatteluissakin toistaa sanoja vaan että niin kuuluu tehdä ja yrittää niin nauraa väliin ja olla kuin britney konsanaan. Muistais nyt että eletään suomessa.
Anna leikkii amerikkalaista
3
362
Vastaukset
- odota vähäsen!
Vaikka oletkin kauhean kateellinen, kun Anna pääsee esille tuolla lailla, yritä kestää. Kyllä se siitä! Kateuden tunteetkin katovat ajan myötä. Tsemppiä!
- on julkisuudessa.
Ei kukaan pakota häntä joka paikkaan, koska yksinkertaisesti ei tarvitse.
- afrikkalaista
Amerikkalaista oikein. Ostaatko tarkemmin määritellä tuota? Leikkiikö se Chileläistä? Kanadalaista? El Salvadorilaista? Kuubalaista? On aika laaja käsite tuo amerikkalainen. Sentään kahden mantereen muodostama alue.
Kannattaa jättää katsomatta ja lukematta, jos noin ahdistaa. Sinähän et tiedä, mitä ko. ihmisen päässä liikkuu ja luuleeko hän olenvasa "Hollywood jukkis", mikä se sitten lienee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174