http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=74031368
Onks toi iha oikein?? Osta Heti 40€ :OO mitä vittuu
:OOOOOOO
6
233
Vastaukset
- M.I.K.
Toi on huijjausta, tai omistajalla ase tehdas. :D
siitä joko mäntä tai joku vastaava paskana.
koska ei tommosia muuten myytäis ellei se oo sitten 5vuotta vanha :D- minäääää
Painappa sitä käyttäjää ja sieltä näkyy palautteet: positiivisia 94%, eli melkeen kaikki on ollu tyytyväisiä.
- slast
minäääää kirjoitti:
Painappa sitä käyttäjää ja sieltä näkyy palautteet: positiivisia 94%, eli melkeen kaikki on ollu tyytyväisiä.
Tiedoksi, että noista huute.netin myyjistä on kantautunut minun korviini pelkkää negatiivista palautetta. Joko ase on rikkinäinen suoraan laatikossa, menee rikki kun rupeat ampumaan tai ase on hyvässä kunnossa ulkoisesti, mutta kuulat lentävät huonosti. Itse kehotan harkitsemaan mistä aseensa ostaa.
- minääääää
slast kirjoitti:
Tiedoksi, että noista huute.netin myyjistä on kantautunut minun korviini pelkkää negatiivista palautetta. Joko ase on rikkinäinen suoraan laatikossa, menee rikki kun rupeat ampumaan tai ase on hyvässä kunnossa ulkoisesti, mutta kuulat lentävät huonosti. Itse kehotan harkitsemaan mistä aseensa ostaa.
pisti vaa silmään ku selailin ...
- öröör
minääääää kirjoitti:
pisti vaa silmään ku selailin ...
toihan on a4a myymä ämpäri joka maksaa uutena noin 70e, sisältää mikroakun ja on hyvin paska ase.
öröör kirjoitti:
toihan on a4a myymä ämpäri joka maksaa uutena noin 70e, sisältää mikroakun ja on hyvin paska ase.
Kyllä, ase on "halpissähkö" joka kelpaa vain lähitaisteluun, aloittelijan aseeksi, lutkupeleihin tai muuten vain ramboryskäämiseen. Aseessa on kyllä ihan miniakku, jotain 7,2V 700mAh. Kantomatka reilut kymmenen metriä, muovikoneisto, lähtönopeus ei päätä huimaa. Ei siis ole mikään vitsi että hinta on 40€, ase vain ei ole classic armyn tasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481