En ole Letti Koivusen fani.
Ei siin mitään. Mut jos syyttää muita valehtelusta ja haukkuu muiden idoleja, niin miten Anna-fanit erotutte?
Niin? Käyttäkää sitä järkeenne.
Fanit näköjään tyhmempiä, kuin
3
283
Vastaukset
- Jos yrittäisit uudelleen
Jospa käyttäisit vähän järkeäsi ja kirjoittaisit selvästi, mitä halusit sanoa. Tuosta ei nimittäin saanut mitään selvää. Valitettavasti.
- jos et ymmärrä
Luulisin että aloittaja tarkoitti sitä että kun joku tulee sanomaan Annasta negatiivisen mielipiteen ja antaa siihen vieläpä perustelutkin niin Anna-fanit sanoo sitä valehteluksi ja sitten käyvät haukkumassa muita artisteja itse. Menikö asia nyt perille vai vieläkö jäi jotain mitä et ymmärtänyt? Ei tarvitse hävetä jos et jotain ymmärtänyt, kysy rohkeasti.
Olettekin näköjään tyhmempiä kuin luultiin. - Pikkuisen lisää yritystä!
jos et ymmärrä kirjoitti:
Luulisin että aloittaja tarkoitti sitä että kun joku tulee sanomaan Annasta negatiivisen mielipiteen ja antaa siihen vieläpä perustelutkin niin Anna-fanit sanoo sitä valehteluksi ja sitten käyvät haukkumassa muita artisteja itse. Menikö asia nyt perille vai vieläkö jäi jotain mitä et ymmärtänyt? Ei tarvitse hävetä jos et jotain ymmärtänyt, kysy rohkeasti.
Olettekin näköjään tyhmempiä kuin luultiin.Kuule ei selvinnyt.
Jospa selität, mitä pahaa on siinä, että osoittaa Annan haukkujien valeet valeiksi? Esimerkkeinä vaikkapa se, mitä Anna oli sanonut Hesarin koulutusliitteessä tai se lauloiko hän playbackina Emma-gaalassa.
Oletko mahdollisesti sitä mieltä, että valeet ovat "perusteltuja mielipiteitä"?
Yritäpäs vähäsen miettiä. Kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244