Miten äänestää Kanervaa ensi vaaleissa? Piirrä äänestyslipukkeeseen pillunkuva, äänesi menee Kanervalle.
Kanerva - ensi vaalit
4
808
Vastaukset
- hssä
Aamulehti.fi:n tuoreessa Paluumuuttaja-blogissa pohditaan, mitä tapahtuisi, jos Ilkka Kanerva olisikin nainen. Blogissa otetaan kantaa lähipäivien Ilkka Kanervaa koskevaan uutisointiin.
"Kansanedustaja Marjukka Karttunen tunnusti uudessa kirjassaan, että odotusaikana hän ajatteli aamuin illoin pelkkää seksiä. Tällaista paljastusta ei yhdeltäkään miespoliitikolta ikinä, missään tilanteessa hyväksyttäisi. Vai miltä kuulostaisi Ilkka Kanervan suusta tunnustus: "Minulla oli erektio aamusta iltaan." Täysin mahdoton ajatus. Kanerva kivitettäisiin seuraavana aamuna, kirjoittaa blogissaan Seppo Roth.
Rothin mukaan miespoliitikon ei sovi puhua muuten kuin pahoitellen, jos hän on joskus seksiä ohimennen sattunut ajattelemaan. "Kadun, ja parannan tapani, on nöyrästi todettava eduskuntaryhmän puheenjohtajan puhuttelussa.", Roth kirjoittaa.- ei-kanerva-fani
Ihan turha väittää, että Kanerva olisi jonkinlainen uhri. Ei häneltä olla seksiä kieltämässä, ei ajatuksissa tai livenä.
Veronmaksajien rahoilla vaan ei saa käyttää valta-asemaansa hyväkseen saadakseen seksiä. Sitäkö varten häntä äänestettiin, että hän voi veronmaksajien rahoilla ja työajallaan lähetellä seksi-tekstiviestejä bimboille? - pone
ei-kanerva-fani kirjoitti:
Ihan turha väittää, että Kanerva olisi jonkinlainen uhri. Ei häneltä olla seksiä kieltämässä, ei ajatuksissa tai livenä.
Veronmaksajien rahoilla vaan ei saa käyttää valta-asemaansa hyväkseen saadakseen seksiä. Sitäkö varten häntä äänestettiin, että hän voi veronmaksajien rahoilla ja työajallaan lähetellä seksi-tekstiviestejä bimboille?Ihminen saa huorata ja varastaa, mutta rehellinen pitää olla
(suomen kansan sananlaskuja) - ent. ulkoministeri
mutta elämä pitää panna potkujen jälkeen järjestykseen... jollain tapaa...ajan kanssa. Sairaslomalaiselle riittää meikäläiseltä toki hitunen myötätuntoakin. Kun kaikkialta tulee potkuja päähän, niin pidä siinä sitten elämän halusta kiinni. Aika kova rangaistus kuitenkin tuli typeristä tanssityttö-tekstailuista. Iltapäivällä sitten kuullaan, millainen maineeltaan "pulmunen" on maamme seuraava ulkoministeri. Toivotaan parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164