Minulla on puolivuotias seropi uros, jota pitäisi pikkuhiljaa alkaa opettamaan tarhaan. Yöt koira on toki sisällä, mutta päivisin viihtyy hyvin ulkona. Tarhassa on myös lämmin koppi. Miten olette alkaneet opettamaan koirianne tarhaan?
Tarhaan opettelu
3
284
Vastaukset
Miten tämä liittyy koirapuistoihin?
- alkup.
Laitoin vahingossa tämän tänne, mutta yritin kyllä korjata asian ja laitoin viestini myös toiseen paikkaan, josta sain ASIALLISIA vastauksia. Valitettavasti en osannut täältä viestiäni poistaa.. ole hyvä ja poista jos osaat.
alkup. kirjoitti:
Laitoin vahingossa tämän tänne, mutta yritin kyllä korjata asian ja laitoin viestini myös toiseen paikkaan, josta sain ASIALLISIA vastauksia. Valitettavasti en osannut täältä viestiäni poistaa.. ole hyvä ja poista jos osaat.
Käsitinkö väärin vai eikö sinusta kysymykseni ollut asiallinen? Enhän minä voinut tietää, että olet yrittänyt korjata asian. Tänne voi kirjoittaa vaikka että "anteeksi meni väärään paikkaan tämä viestini" tai jotakin muuta vastaavaa niin ei tarvii miettiä että miksiköhän se nyt on täällä... ;P eikä tarvii sitten poistaakaan. Mie kun en valitettavasti oo mikään moderaattori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076