Kun olen nyt kallistumassa yhteen cliioon, niin uskaltaako sellasen ostaa? -97 1.4 koneella, leimaus joskus kesällä olisi tiedossa...
Ainakin käyn huomenissa koeajolla
Uskaltaako clion ostaa
4
1578
Vastaukset
- aivan sama
VM-97,aivan sammanlailla sen voi ostaa kuin jonkun muunkin merkkisen kymmenvuotiaan auton.Jos on asiallisesti pidetty,ei ruosteitakaan pahemmin löydy.
- sammaltaja
on vaan ennakkoluuloja merkkiä kohtaan kun kaikki haukkuu eikä ole aitselläkään rellua ollut vielä.
- aivan sama
sammaltaja kirjoitti:
on vaan ennakkoluuloja merkkiä kohtaan kun kaikki haukkuu eikä ole aitselläkään rellua ollut vielä.
itsellä kolmas Renault ajossa (laguna-megane-megane)enkä kyllä voi moittia merkkiä.Tuskin cliokaan kehno on,itsellekkin olen ajatellut kakkosautoksi.Näitä "kiertopalkintoja"kyllä on syytä välttää,1-2 omistajan jäljiltä oleva on varteenotettava vaihtoehto ja tuon ikäisestä kyllä löytyy huoltokirja jos on asiallisesti pidetty.
- avanto2
sammaltaja kirjoitti:
Eikai siinä sen enempää vikoja ole kuin muissakaan yli 10v vanhoissa pikkuautoissa. Kannattaa katsoa ettei ole kovin monella omistajalla ollut ja että on hyvin pidetty ja huollettu asianmukaisesti. Jos on yhtään enemmän rahaa laittaa autoon niin kannattaa kattoa myös clio2ia eli vm.98-->. On meinaan täysin eri maailmasta ominaisuuksiltaan kuin tuo 1. korinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289