aloitanko hitailla vedoilla ja sitten nopeennan tahtia, vai mikä tuntuu parhaimmalta? kertokaahan... en ole koskaan "kunnolla" runkannut ketään, kun olen aika kokematon.. ennen seksiä olen kyllä hieman kädellä vedellyt ees taas, mutten kauaa..
miten runkkaan miestä?
14
3589
Vastaukset
- Nopeutan
"Nopeennaan" kirjoitetaan "nopeutan".
- joooooooooo
nopeennan kirjoitetaan nopeennan ja nopeutan kirjoitetaan nopeutan. :) katsos kun suomen kielessä äänteet kirjoitetaan niitä vastaavilla aakkosilla.
- Kriitikko_
joooooooooo kirjoitti:
nopeennan kirjoitetaan nopeennan ja nopeutan kirjoitetaan nopeutan. :) katsos kun suomen kielessä äänteet kirjoitetaan niitä vastaavilla aakkosilla.
Kieliopillisesti - josta nyt oli kysymys - olet täysin väärässä.
PS- Nimimerkkisi "joooooooooo" on todella typerä. - Naurava naama
Kriitikko_ kirjoitti:
PS- Nimimerkkisi "joooooooooo" on todella typerä.Voi viisauden äiti! Tuli tosiaankin monta vastausta kysyjälle, mutta ei kyllä kysymykseen. Metsään meni. Kuka ei ymmärrä lukemaansa?
- jooooooooooo
Kriitikko_ kirjoitti:
PS- Nimimerkkisi "joooooooooo" on todella typerä.Hei Kriitikko_! Olen itse asiassa suomen kielen opiskelija, 4. vuosi.
- Perustele väite: "Nopeennaan" KIRJOTETAAN "nopeutan".
- Perustele väite: KIELIOPILLISESTI olen väärässä, kun sanon, että suomen kielessä äänteet kirjoitetaan niitä vastaavilla aakkosilla.
Jään odottamaan perustelujasi. - sivusta seurannut
jooooooooooo kirjoitti:
Hei Kriitikko_! Olen itse asiassa suomen kielen opiskelija, 4. vuosi.
- Perustele väite: "Nopeennaan" KIRJOTETAAN "nopeutan".
- Perustele väite: KIELIOPILLISESTI olen väärässä, kun sanon, että suomen kielessä äänteet kirjoitetaan niitä vastaavilla aakkosilla.
Jään odottamaan perustelujasi....siis tässä nyt kai tarkoitettiin sitä, että Suomen kirjakielessä ei ole sanaa nopeennan. Muutenhan voisi väittää minkä tahansa sanan olevan kieliopillisesti oikein, kun voisi vain sanoa, että näin minä sen kirjoitan.
Etkä taatusti ole Suomen kielen opiskelija! :D - jooooooooooo
sivusta seurannut kirjoitti:
...siis tässä nyt kai tarkoitettiin sitä, että Suomen kirjakielessä ei ole sanaa nopeennan. Muutenhan voisi väittää minkä tahansa sanan olevan kieliopillisesti oikein, kun voisi vain sanoa, että näin minä sen kirjoitan.
Etkä taatusti ole Suomen kielen opiskelija! :DNiin mutta myös puhekieltä voi kirjoittaa. Se ei ole mitenkään kiellettyä, vaan täysin normaalia. :)
- jooooooooooo
sivusta seurannut kirjoitti:
...siis tässä nyt kai tarkoitettiin sitä, että Suomen kirjakielessä ei ole sanaa nopeennan. Muutenhan voisi väittää minkä tahansa sanan olevan kieliopillisesti oikein, kun voisi vain sanoa, että näin minä sen kirjoitan.
Etkä taatusti ole Suomen kielen opiskelija! :DMyös puhekieltä voi kirjoittaa. Se ei ole mitenkään kiellettyä vaan yksi kirjallisen ilmaisun muoto. :)
- Saasuska
Ihmettelenpä vaan, että miten te hyvät ihmiset jaksatte olla täällä puuttumassa kieliopillisiin asioihin. Tuntuu vähän, että täällä foorumilla muutenkin käytetään aika paljon kirjakielen sijasta puhekieltä. Pilluhan on oikeasti emätin, vai mitä? Taisi jäädä nyt paha, paha moka huomaamatta, ai ai. Taitaa jollakin olla täällä vanha kunnon Napoleon-syndrooma, kun täytyy perkele olla pätemässä ihan ihme asioissa.
- Nimetön
Kyllä käytäntö opettaa mistä toinen tykkää.... Ei tarvi stressata, mutta muista puhua kaverille mistä itse tykkäät!!!!! Jälleen viestittelyn toivossa hyvää kevättä 2008!!!
On ehdottomasti parasta!!Ja muista seurata kaverin reaktioita:)Ihan niinko itelles haluisit tehtävän!!
- nainen87'
Me käytetään liukuvoidetta ihan tipan verran. Hieron sen ensin mieheni elimeen.
Aloitan kiusallisilla vedoilla (yhdellä sormella) ---> kassien alaosasta munan kärkeen saakka (tuntuu kuulemma hyvältä). Sitten vedän muutamat hitaat vedot ja alan ns. puörittää kättä mieheni munan ympärillä (siis pitäen munasta kiinni). Teen välillä nopeampia liikkeitä ja välillä taas hitaita. Joskus kiusoittelen kasseja "kutitellen".
Lopussa vedän hieman kovempaa ja juuri kun mies on saamassa, hidastan. Teen hetken hitaasti kun taas kovennan vauhtia ja jälleen kun mies on saamassa, hidastan. Näin muutaman kerran :)- kyllä,
noin se menee.. :)
- vai päinvastoin
Kamalaa. Mieheltäsi puuttuu siis penis ja kivekset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846