Miksi Voice mainostaa kilpailua 17.3. asti, mutta se on kuitenkin suljettu esim. 14.2.
Suomen valovoimaisimpiin tähtiin kuuluva Anna Abreu esiintyy Ideaparkissa maaliskuussa. The Voice tarjoaa sinulle mahdollisuuden nähdä Anna Abreu, Darude ja E-Type livenä 22.3. klo 19:00-01:00 Ideaparkissa järjestettävässä Dance Park -tapahtumassa.
Jaamme Danceparkkiin yhden VIP-paketin, joka sisältää neljän hengen sisäänpääsyn tapahtumaan, VIP-kohtelun keikan aikana, Anna Abreun, Daruden ja E-Typen levyt nimmareilla sekä fanitapaamisen Anna Abreun, Daruden ja E-Typen kanssa. Jaamme VIP-paketin lisäksi myös normaaleja pääsylippuja tapahtumaan. Kisa on käynnissä 17.3. asti.
Kerro missä Ideapark sijaitsee ja voit voittaa itsellesi ja ystävällesi unohtamattoman kokemuksen!
Kilpailu on päättynyt. Kiitos osallistuneille ja onnea voittajalle!
onko totta,
6
363
Vastaukset
- on valovoimaisin
tähti Suomessa, missä pimeydessä elämmekään?
- koko tapahtumapäivän
Sukari on perunut tapahtuman, ilmeisesti jotain tila ongelmia??
- sivuilla
koko tapahtumapäivän kirjoitti:
Sukari on perunut tapahtuman, ilmeisesti jotain tila ongelmia??
arvellaan, että liput eivät ole menneet kaupaksi ja tapahtuma on siksi peruutettu.
- tuollaiseen
sivuilla kirjoitti:
arvellaan, että liput eivät ole menneet kaupaksi ja tapahtuma on siksi peruutettu.
ei varmaan pääsiäislauantaina paljon olisi tulijoita
- Topi yllättyi
tuollaiseen kirjoitti:
ei varmaan pääsiäislauantaina paljon olisi tulijoita
Ei tullut Ice Dance tapahtumasta mitään kun ei saatu jäävuorta valmiiksi
- asti.
Topi yllättyi kirjoitti:
Ei tullut Ice Dance tapahtumasta mitään kun ei saatu jäävuorta valmiiksi
sitä jäävuorta.
Tuotantotekniset syyt mainittiin. Mikä sitten on totuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174