jaksavat vängätä vastaan siinä asiassa että on Jumala joka on luonut kaiken näkyvän...ehkä vielä simmut avatuvat näkemään suuren luojan teot..siunausta kuitenki teille..
surulista että ateistit
18
1007
Vastaukset
- olet..
yksi luojan suurista teoista. Vähän kuin Homer Simpson, jota ei ufotkaan saaneet vetosäteellä
siepattua. Mut Homer onkin läski sarjakuvahahmo. Sinä taas oikea ihminen, joka käyttäytyy kuin sarjakuvahahmo.
Varo, ettei jumalan vetosäde katkea.- aina yhtä miellyttävä
siinä oli se tavallinen aten rienaus päälle.
- turhan..
aina yhtä miellyttävä kirjoitti:
siinä oli se tavallinen aten rienaus päälle.
hyvä vastaus aksun paskapostaukseen.
- Dresden
No kukas sitten on luonut sen mitä ei näy jos jumala on luonut vain kaiken näkyvän? Sitten voisitkin vielä täsmentää mikä jumala/jumalat oli kyseessä ja mistä nämä jumalat yht'äkkiä putkahtivat.
Kun nyt vaikka näihin ihan peruskysymyksiin saisi kunnollisen vastauksen, eikä mitään raamatusta/muista 'pyhistä' teksteistä kopsattua liirumlaarumia, niin voitaisiin mennä eteenpäin.- hunajamies02
noh kukas se ja minkä takia mitä hyvää se jumala on muka tehnyt minä en ainakaan tiedä yhtään asiaa noo muuta kun herroille iso kenkäisiile on antanut kaiken jos olet niin jumalan mies niin oletko saanut jotain tai ovatko köyhät saaneet ja varsinki ne jotka sitä ois tarvinnu jos oot kipee ni miksei se jumalas paranna sinua ja minu meitä kun oikein uskoo
- Dresden
hunajamies02 kirjoitti:
noh kukas se ja minkä takia mitä hyvää se jumala on muka tehnyt minä en ainakaan tiedä yhtään asiaa noo muuta kun herroille iso kenkäisiile on antanut kaiken jos olet niin jumalan mies niin oletko saanut jotain tai ovatko köyhät saaneet ja varsinki ne jotka sitä ois tarvinnu jos oot kipee ni miksei se jumalas paranna sinua ja minu meitä kun oikein uskoo
Oletko kännissä vai mitä hourit?
- Kössönöm
että joku uskoo tuollaisen tarinan olevan totta. Aivopesun voima on valtava!
- Meikku-matelija
Vielä täällä ateismipalstalla pitää käydä suruilemassa ja tyrkkyämässä. Keksi jotain iloisempaa puuhaa.
olen hyvin onnelinen kun olen uskossaa..huoli ihmisistä kun ovat matkalla väärään suuntaan siitäkin huolimatta että ovat kuulleet ILOSANOMAN,
- Meikku-matelija
aksu521 kirjoitti:
olen hyvin onnelinen kun olen uskossaa..huoli ihmisistä kun ovat matkalla väärään suuntaan siitäkin huolimatta että ovat kuulleet ILOSANOMAN,
Eipäs nyt väheksytä ja alenneta toisten valintoja. Sun ilosanomasi ei ole minun ilosanomani. Minun ilosanomani näyttävät ihan erilaisilta, kuin sinun. Eli, pysypä vaan ihan ikiomissa nahoissasi, ja anna muiden elää omaa elämäänsä.
- Tiärenaine
Eipä ole taas muuta sanottavaa kuin:
http://www.bookcaseangel.com/images/jesus.gif
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa! - Atte Ateisti
...aurinko paistaa, linnut laulaa ja pilvet lipuvat taivaalla...
Siis Jeesus on Herra! Hallelujaa!
(Ja huomaatko, en tarvinnut edes Raamattua perustelemaan tuon kaiken!) - iloista minulle!
Toisen onni on toisen...hmmm nyt en kyllä ihan muista, mutta ei tuo sananlasku olisi muutenkaan tähän hyvin sopinut. Joo ja tottakai sinä saat uskoa ihan mihin vaan.
Terveisin humani - diapolos
Ikkunan ohi käveli vitun hyvän näköinen chiksi, kylläpä siinä silmät avautuivat!
etteivät uskovat ole vieläkään saaneet niitä simmuja auki vaan elättelevät toivoa siitä että jumala olisi oikeasti olemassa koska eivät hyväksy sitä että elämä tulee loppumaan oikeasti eikä se jatku missään satumaassa kuoleman jälkeen. Uskovaiset ovat kuin kangastuksen nähnyt janoinen ihminen autiomaassa. Rämmitään kohti jotain sellaista pelastusta jota ei oikeasti ole edes olemassa.
- Agnostikkosissi
Jumala on siis luonut kaiken ?
Vasenkätiset ?
Syövän ?
Värisokeat ?
Alzheimerin taudin ?
Ehdotan Jumalalle heti luomiskieltoa. Vai mitä mieltä olet. - bmjcgjdfgj
no mitä tarkalleen ottaen silmieni sitten tulisi nähdä että voisin uskoa?
- tietousko
koen minäkin ateistina
tuotakin aloitustekstiä lukiessani.
Olen surullinen uskovaisten käsityksestä, että Jumalan sanaksi sanottu on Ainoa Oikea Totuus.
Iloinen olen siitä, että ainakin aksu521 kirjoittaa olevansa armahtava kristitty.
Hän voisi olla tulinen helvetinpasuunakin, kuten niin monet tosiuskovat.
Yritetään elää yhdessä tunteidemme temmellyksestä huolimatta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778