Eikös Parkano

kysyjä vaan

Eikös parkano ole lähellä Kihniön kaupunkia? km?

11

2344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä vitsi

todella hyvä:)tai sit vaan oot sairaan tyhmä!

• Parkanossakin tuntuu menevän

tänään vähän paremmin. No, turha väittää, että syy on Kihniöstä siirtyneen kaupunginjohtajan. Mutta kuitenkin, olisiko kaupunginjohtaja tuonut jotain jalat maassa olevaa päätöksentekoon, Parkanolaisille ökö kunnallispolitikoille, joilla valta ( mikä valta?) on noussut päähän. Monella kuten Häyryllä ja Olettamuksella on Kihniöläinen tausta,Kihniöläisenä, valitettavasti.

• mutta tarpeeksi

MATKAA KIHNIÖSTÄ ON PARKANON KYLÄÄN NOIN 35 KM.
      MUTTA MIKSI KANNATTAA MENNÄ PARKANOON KUN KIHNIÖSTÄ
      LÖYTYY MELKEIN KAIKKI MITÄ TARVITAAN.ON IKÄVÄ KATTELLA KUN KIHNIÖLÄISET MATKAA OMALLA AUTOLLA PARKANOON OSTOKSILLE JA SANOVAT ETTÄ SÄÄSTÄÄ.MUTTA
      KATIN KONTIT EI LASKETA AIKAA EIKÄ POLTTOAINE KULUJA
      JA ONHAN SIELLÄ NOIN 2-3 % HALVEMPAA.VOI SANOA,ETTÄ
      VOI TULLA KALLIIMAKSI KUN OSTAA TAVARAT KIHNIÖSTÄ.
      OHMETELLÄ TÄYTYY MUTTA PARKANOSSAHAN ON VIINAKAUPPA
      JOKA PUUTTUU KIHNIÖSTÄ MUTTA EIHÄN SITÄ TARVITSE
      HAKEE KERRALLA LAATIKOLLISEN NIIN SIINÄ ON.

• Parkanoon on noin 27 km.

"Valitettavasti" Kihniöläisenä täytyy myöntää, että Parkanon palvelut ovat viime vuosina parantuneet, niin hyvin, että harvoin tulee mieli lähteä Tuuriin. Tosaalta myös hyvä, koska jossain vaiheessa me Kihniöläisetkin joudumme valitsemaan yhteistyökumppanin. Parkano on ihan hyvä ja tarpeeksi "pöhkö" paikkakunta meille Kihniöläisille-yhteistyökumppaniksi. Yritetään puhaltaa yhteen hiileen.

• muualle jos aikoo
        Parkanoon on noin 27 km. kirjoitti:

"Valitettavasti" Kihniöläisenä täytyy myöntää, että Parkanon palvelut ovat viime vuosina parantuneet, niin hyvin, että harvoin tulee mieli lähteä Tuuriin. Tosaalta myös hyvä, koska jossain vaiheessa me Kihniöläisetkin joudumme valitsemaan yhteistyökumppanin. Parkano on ihan hyvä ja tarpeeksi "pöhkö" paikkakunta meille Kihniöläisille-yhteistyökumppaniksi. Yritetään puhaltaa yhteen hiileen.

saada tuoretta ja laadukasta,ainakin Parkanoon tai
        Tampereelle.

• pakko hekea muualta

kaikkee ei täältä kihniöstä löydä,ja sitäpaitsi
        muodikkaita ja kivoja vaatteita haetaan Seinäjoelta, Parkanosta tuurista, tampereelta.

Viihteelle lähdetään manseen tai Ikaalisiin, täällä kuin ei toi yöelämä oikein sytytä, nääs kun sitä ei oo, tajuutsääää

• kysyisin
        pakko hekea muualta kirjoitti:

muodikkaita ja kivoja vaatteita haetaan Seinäjoelta, Parkanosta tuurista, tampereelta.

Viihteelle lähdetään manseen tai Ikaalisiin, täällä kuin ei toi yöelämä oikein sytytä, nääs kun sitä ei oo, tajuutsääää

että koskas kihniöstä on kaupunki tullut?

• kysyjää
        pakko hekea muualta kirjoitti:

Hää??

• kysyisin kirjoitti:

että koskas kihniöstä on kaupunki tullut?

kukaan ei kirjoituksissa ole maininnut ,että kihniö
        olis kaupunki.osaatko lukea ellet niin käy kyllä
        apteekissa autetaan.vai oletko tyhmempi kun itse
        luulet.

• itse vähä
        vintiot kirjoitti:

kukaan ei kirjoituksissa ole maininnut ,että kihniö
        olis kaupunki.osaatko lukea ellet niin käy kyllä
        apteekissa autetaan.vai oletko tyhmempi kun itse
        luulet.

tarkemmin, ensimmäisessä viestissä kysytään että onko parkanon lähellä kihniön kaupunki? että sinullekkin käynti optikolla olisi tarpeen! hih...pilkka sattuu omaan nilkkaan...

• kyllähän
        kysyjää kirjoitti:

Hää??

siellä ekassa viestissä niin lukee, hitto mitä uuvatteja sitä vapaalla jalalla pidetäänkin. Käy sinäkin siellä apteekissa hakemassa lääkkeesi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4750
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1324
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1315
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1091
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      251
      941
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      916
    Aihe