Paksu iho?

Yogosan

Onko muilla, jotka ovat ylipainoisia (tai vaikka normaalipainoisiakin), paksu iho? Itse kun aina vertailen muiden ihoja, ne ovat ohutta ja terveennäköistä, saa kunnolla kiinni sormilla. Itsellä paksua ja kovaa, sekä muhkuraista.

Onko liikalihavuudesta johtuvaa? Ja onko edes kyse "ihosta", vaan vain läskistä/sellusta yms.?

8

2859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruuasta..

Ihon kunto, varsinkin kasvojen, riippuu mielestäni hyvin suoraan siitä, millaista ruokaa syö. Itselläni on ainakin niin, että kun vain pysyn terveellisessä, monipuolisessa ruuassa, niin iho siliää silminnähden. Ihohuokoset pienenevät ja iho tulee pehmeämmäksi. Kun taas mussutan roskaruokaa, niin iho kasvoissa turpoaa ihan selvästi. Kilojen pudotuksella ei ole noin selvää yhteyttä asiaan. Toki on niin, että jos syön terveellisesti, niin useimmiten kilotkin tippuu.

• Yogosan

Niinpä tietenkin. Itse tosiaan en syö erityisen terveellisesti, tai juo vettä paljoa, olen kuullut että veden runsas juominen tekisi hyvää iholle.

Kiitos vastauksesta.

• ruualla on
        Yogosan kirjoitti:

Niinpä tietenkin. Itse tosiaan en syö erityisen terveellisesti, tai juo vettä paljoa, olen kuullut että veden runsas juominen tekisi hyvää iholle.

Kiitos vastauksesta.

Minulle ei ainakaan ole mitään merkitystä veden määrällä. Toki juon kaikenlaista aika paljon päivän mittään, joten nestettä kyllä saan riittävästi. Sen sijaan ruualla on mielestäni selvä yhteys kasvojen ihon tilaan.

• no...
        ruualla on kirjoitti:

Minulle ei ainakaan ole mitään merkitystä veden määrällä. Toki juon kaikenlaista aika paljon päivän mittään, joten nestettä kyllä saan riittävästi. Sen sijaan ruualla on mielestäni selvä yhteys kasvojen ihon tilaan.

Juomisellakin on väliä. Alkoholin käyttö näkyy kyllä heti myöskin kasvoissa ja niiden ihossa, joten sitäkin kannattaa välttää - ja tupakkaa.

• sen puute

Itselläni sinkin vähyys (imeytymishäiriö, ei ruokailun) pahentaa ihoa.

• sinulle..!

Tietysti ihotyyppi vaihtelee eri ihmisillä, mutta omilla valinnoillaan voi vaikuttaa ihon hyvinvointiin!

Tässä jo osittain mainittujakin konsteja:

-juo paljon vettä
      -suosi kasviksia
      -käytä hyvää rasvaa päivittäin (esim. pähkinät ja öljyt), kohtuudella tietenkin, vältä huonoja rasvoja
      -vältä liikaa sokeria ja suolaa, syö muutenkin terveellisesti
      -liiku ja ulkoile paljon, mieluiten päivittäin
      -hoida ihoa tarpeen vaatiessa kuorimalla ja hieromalla
      -suojaa iho talvella kovalla pakkasella ja vältä kesällä kuuminta auringonpaistetta
      -vältä alkoholia ja tupakkaa

Olen ylipainoinen, mutta iho on mainiossa kunnossa. Ja noilla ohjeilla siis elelen itsekin... :)

• Penispumppu69

Yaiks

• Suosittelen käyntiä lääkärillä Kolesteroli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1887
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1756
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe